Windows 7 update niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik SURS om eventueel problemen te fixen..

Bedankt voor het reageren! Sorry dat ik het in de verkeerde sectie gezet had! @ Dorado Ik heb het gedaan. Hij blijft hangen op 37% zonder een error te geven!

Oke, vreemd. Hij zegt nu wel een "code error?" :

Fouten:
Code 80070652
code 642
ze staan niet in het rijtje thuis bij de post van Dorado.

Edit: ik ga nu die van Lange pier uit proberen

Heb je wel ServicePack 1 geïnstalleerd staan? Voer de Fix-It uit daarvoor..

Oke, dat heb ik gedaan. Ik heb ook gecontroleerd of ik die service pack 1 wel heb, misschien had ik wel een andere ofzo. Maar bij configuratiescherm> Systeem staat dat ik service pack 1 heb.

Die fix it zegt: Deze Microsoft Fix it is niet van toepassing op de versie van uw besturingssysteem of toepassing. Maar die heb ik toch?? Vreemd!

Check op deze manier eerst of Service Pack 1 geïnstalleerd staat: combineer [windowstoets+r] -> typ: winver.
Is het niet geïnstalleerd, kun je gewoon die download gebruiken...

Oke, hij was al geïnstalleerd. Versie 6.1 (build 7601: Service Pack )

Microsoft heeft een eigen programma ontwikkeld om Windows(update) problemen op te lossen.
Download Microsoft Fix it! door op onderstaande link te klikken:

Sla het programma op op het bureaublad. Open vervolgens Microsoft Fix it en volg de stappen van het programma op. Microsoft Fix it! zal windows update onderdelen waar nodig herstellen. Dit kan even duren. Het programma zal je computer, met jouw goedkeuring, opnieuw laten opstarten.

Oke, bedankt. Alleen dit wil weer niet. Ik snap er niets van, waarom wil alles ineens niet meer. Hij wil deze bestand niet installeren. Als hij bezig is met installeren dan zegt hij deze error: Er is een fout opgetreden bij het maken van een tijdelijk bestand dat nodig is voor het voltooien van de installatie.

Opnieuw downloaden helpt niet:S.

Doe dit eens in veilige modus...

Gedaan, maar hij kan hem niet uitvoeren in veilige modus. ( de fix it bestand )
Weird..

Laatst bewerkt:
Hallo, ben ik weer. Een hele tijd geleden want ik was weg voor een tijd. Wat ik nu gedaan heb is handmatig installeren. En wat dorado nog meer zei. Maar het werkt niet. Wat nu?:O
Ik weet het niet zo goed meer, maar volgens mij had ik ook problemen met de .NET framework 4. ( ofzo) Miss dat het daar aan ligt?

Laatst bewerkt:
Ff windows geupdate:

Voltooid: 18 updates
mislukt: 7 updates

code 642 Er is een onbekende fout in Windows update opgetreden
Code 80070652 Er is een onbekende fout in Windows UPdate opgetreden

Hmmmm.:O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan