Windows 7 update niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

trucker7

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Besturingssysteem
XP, Win.8, Win.10, Win.11
Hallo,

De titel zegt het al. Mijn Windows 7 wilt niet meer updaten. Ik ga naar Start> Windows Update. Ik klik op 'naar updates zoeken'. Balkje gaat lopen... en dat doet die 2 dagen later nog, zonder resultaat.

In eerste instantie had ik een wat verouderde versie van Windows 7 Home Premium (OEM), zonder Service Pack 1. Ik dacht dat het daar aan lag, dus via de officiele wegen via de Microsoft website een Windows 7 Home Premium (OEM) met Service Pack 1 gedownload. Ik dacht dat het probleem nu opgelost moest zijn, aangezien bij de downloadbare ISO van Microsoft WEL SP1 zat... Niet dus..

Ook met de Service Pack 1-versie gaat Windows NIET updaten... Zelfde probleem: Balkje gaat wel lopen, en dat doet deze twee dagen later nog, wederom zonder resultaat.

Op Google, en Helpmij Forum staan talloze potentiele oplossingen, geen van alle hebben gewerkt. Ik heb diverse Update-repair programma's van de Microsoft site geprobeerd, niks helpt. Op Google stond zelfs iets over het e.e.a. aanpassen via Opdrachtprompt. Een hele waslijst met zinnen die toegevoegd moesten worden, uur mee bezig geweest zonder resultaat... Windows 7 update nog steeds niet.

Ter info: Het kan geen virus zijn, Ik heb een schone en kale versie van Windows zonder nog maar iets geïnstalleerd te hebben.

Heeft er iemand een idee wat het kan zijn?

Ik heb er aardig wat Google, probeer, zoek en vraagwerk opzitten, daarom wend ik me hier met me vraag.

Vast bedankt voor jullie hulp

Update.jpg

gast0205, je bent de held van de dag... eindelijk opgelost! Morgen weer verder. Hartelijk bedankt!

Update2.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan trucker7, geniet van je nieuwe en geüpdate installatie. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan