Windows 7 updates installeren niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ference

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2014
Hoi Forum,

Sinds de laatste reparatie van mijn PC installeren mijn updates niet meer. Als ik mijn PC afsluit, gaat ie ze allemaal af (ondertussen zijn het er 63) en lijkt het alsof ze installeren, maar ze mislukken allemaal.
Het aantal updates hoopt zich alleen maar op, en ik heb het hele internet afgezocht om alles eraan te doen. Jammer genoeg heeft niks geholpen.
Aangezien ik nieuw ben op het forum weet ik niet hoe ik bijlages moet toevoegen, dus ik zou zoveel mogelijk informatie erbij zetten wat nuttig kan zijn. Als dit niet genoeg is, kan ik altijd
meer informatie geven.

Bij Windows Update staat:

Enkele updates zijn niet geïnstalleerd.
Mislukt: 63 updates

Fout(en):
Code 80070643 - er is een onbekende fout in Windows Update opgetreden.
Code 80071A91 - idem
Code 9C59 - idem

Verder heb ik nog alle programma's van Windows uitgeprobeerd die ze aanraden om het op te lossen, maar geen resultaat.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, alvast bedankt!

Wat hield de reparatie precies in m.a.w. wat is er gebeurd of vervangen?

Wat hield de reparatie precies in m.a.w. wat is er gebeurd of vervangen?

En terugzetten naar het herstelpunt voor... de reparatie?

Repareren kan niet meer. Het is drie keer gebeurd, de laatste keer was de ventilator gerepareerd. Nu is de garantie verlopen.
Ik heb 'm de vorige twee keer volgens mij teruggestuurd omdat ik steeds de 'blue screen' kreeg totdat ik niks meer kon. Nu krijg ik nog dagelijks blue screens.. zou misschien
wel met de updates te maken hebben.

Lees even de eerste reply hier.

Daar ben ik ook langsgekomen, en heb dat geprobeerd. Heeft niet geholpen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, heb de oplossing daar aangegeven ook gedaan. Heeft ook niks goeds gedaan.

Hert wordt tijd voor een ander spoor :

beschik je over de oorspronkelijke Windows installatie DVD en een driver-CD behorende bij de machine?
Welke Windowsversie is ooit standaard op de machine geleverd?

Nee, ik heb er geen CD van (was ook niet meegegeven bij aankoop). Windows 7 zat er al vanaf het begin op.

Den graag het EXACTE merk en EXACTE type van de machine, maar niet eerder dan nadat je onderstaande hebt gelezen én de gestelde vragen hebt beantwoord.

V.w.b. een driver CD / DVD geloof ik niet echt dat er niets is meegeleverd. Geen enkele (web) winkel levert een computer af zonder driver CD OF een papieren handleiding waarin beschreven staat HOE de fabrieksinstellingen kunnen worden hersteld vanaf verborgen partitie en / of een papieren beschrijving / waarschuwing dat een buyer ZELF een kopie moet maken middels het meegeleverde backupmenu van de computerfabrikant / (web) winkel.

Ik besef terdege dat mijn vorige zin een lange en lastige kan zijn, maar samengevat komt het erop neer dat de winkel van wie jij de machine hebt gekocht IETS voor je heeft gedaan / meegeleverd, zodat je bij problemen de machine in orginele staat kunt gaan herstellen.

Wij lezen graag wélke van de door mij genoemde opties van toepassing is.

Laatst bewerkt:
Ik heb even de originele doos van de PC gepakt aangezien het jaren geleden is dat ik 'm gekocht heb. Jammer genoeg heeft dit niet veel nut. Voorop de doos staat dat Windows 7
vooraf geïnstalleerd staan óf met de CD geleverd worden. Zelf weet ik niet meer of er iets bijgeleverd werd.

Het model:
Medion Akoya P5210 D (MD 8371)

Dan ga je dus naar de site van Medion en download je de drivers onder het model zoals je hebt. Een Windowsversie zal je dus anders moeten regelen (er vanuit gaande dat je geen verborgen -herstel- partitie op je harddisk hebt).

Repareren kan niet meer. Het is drie keer gebeurd, de laatste keer was de ventilator gerepareerd. Nu is de garantie verlopen.

En dat is kolder, je kan altijd je pc natuurlijk laten repareren indien nodig, alleen niet meer als garantie en dus zelf betalen.
Zou lekker zijn als dat niet mag, moet je constant een nieuwe kopen. Dat kan toch niet.

Verder ga ik mee met de anderen hier boven mij, en zou ik graag willen weten wat er ooit is gerepareerd en of men een herinstallatie gedaan heeft wellicht.

Kijk of je een recoverypartitie hebt, met die kan je terug naar de fabrieksinstellingen.

Eerste twee keer gerepareerd doordat ik steeds blauwe schermen kreeg tot op het punt dat de PC niet meer opstartte, de derde keer omdat ze de ventilator na de tweede reparatie er niet goed op hadden gezet.

Dan ga je dus naar de site van Medion en download je de drivers onder het model zoals je hebt. Een Windowsversie zal je dus anders moeten regelen (er vanuit gaande dat je geen verborgen -herstel- partitie op je harddisk hebt).

Van systeemherstellen heb ik weinig kennis. Als ik 'systeemherstel' bij start invul, komt er wel een optie tevoorschijn. Moet ik dat na het updaten van de drivers eens proberen, of is dit niet wat je bedoelt?

En die blauwe schermen kwamen door? Vaak is dat een hardware probleem.

Nogmaals de vraag: Kijk of je een recoverypartitie hebt, met die kan je terug naar de fabrieksinstellingen.

Heb je dat al gekeken?

En als je er geen kaas van gegeten hebt en je vindt het allemaal eng om te doen of eh....je durft het niet zelf, vraag dan iemand die het wel kan.
Je hebt vast wel een familie lid of vriend en anders, mocht je dichtbij Almere wonen, dan wil ik je wel helpen tegen een kleine vergoeding.

Nee, ik woon helaas niet dichtbij Almere dus dat gaat 'm niet worden. Ik heb nooit mijn PC terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen, vandaar dat ik
nu niet precies weet wat ik moet doen. Ik heb hier wel iets gevonden op mijn PC wat waarschijnlijk is wat je bedoelt. Ik wil het even zeker weten.
Naam van het bestand is 'systeemherstel', heb ik deze nodig?

Ference, advies : stop ermee en roep de hulp in van een familielid of kennis. Jouw kennis en vaardigheden schieten simpelweg te kort om dit met wat berichtjes hier op de Helpmij in orde te krijgen, zeker als je handmatig Windows moet gaan herinstalleren met alle drivers die daar los naast moeten worden gëïnstalleerd. Dat gaat je dagen en dagen kosten (als je 't zelf al voor elkaar gaat krijgen), naast een heleboel hoofdpijn. Roep dus een kennis te hulp. Die klaart de klus in een paar uurtjes voor je.

Klinkt inderdaad verstandig, dan haal ik wel iemand erbij die er wel verstand van heeft. Toch bedankt voor de hulp allemaal :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan