windows 7 updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackdragon21

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2014
ik moest gister voor m'n zus windows 7 opnieuw installeren op haar laptop
alles ging vrijwel goed tot dat ik de updates moest installeren
de 1ste paar gingen goed tot dat ik windows opnieuw moest opstarten en had ik hem eindelijk opnieuw opgestart
dus gezocht naar updates maar nu blijft hij steeds steken bij het zoeken van updates al een kleine 2/uur blijft hij zoeken

en het schiet verder niets op

als iemand een oplossing heeft dan hoor ik dat graag

Dag, Van anderen op het forum heb ik begrepen dat het normaal is om uren te moeten wachten.

Zelf zou ik eerst alle drivers goed installeren, van de computer of moederbord leverancier. Nooit de grafische driver vergeten, maak daarom zeker dat de vensters gladjes schuiven. Dan bij problemen de update readiness tool van Microsoft draaien: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/What-is-the-System-Update-Readiness-Tool en vervolgens steeds een gering aantal updates binnen halen, niet meer dan tien, twintig of zo.

Updates die herhaaldelijk niet lukken kunnen worden gedownload bij Microsoft.

Misschien dat de computer nog aan het indexeren is. Wanneer u niet steeds bestanden laat zoeken dan zou ik in Verkenner bij de Eigenschappen van alle schijfstations "Indexeren voor snelle zoekacties" uitschakelen. Dit is volgens mij de meest voorkomende reden waarom een computer niet meer reageert. Op de tweede plaats komt de virusscan op de achtergrond. Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan