Ik heb vorig jaar een PC gekocht van Acer, daarbij kon ik "gratis" een windows 7 upgrade krijgen. Die heb ik dan ook gekregen en nu wil ik hem wel instaleren. Je krijgt dan twee CD's. Zodra ik de 1e CD erin stop, moet ik mijn modelnaam van mijn computer selecteren. Mijn model is X1700, maar die staat er niet tussen. Deze staan er wel tussen:
X1200
X1300
X1301
X1800
En dit staat erboven:
De Acer Upgrade Wizard ondersteunt de volgende modellen. Als jouw PC niet voorkomt op de lijst, ga dan naar de officiële Acer website en download daar de Windows 7 drivers om een 'cleane' installatie uit te voeren. De Acer Upgrade Wizard biedt geen ondersteuning voor hierna genoemde modellen.
Mijn vraag is: hoe moet ik een clean installatie uitvoeren? (Een backup heb ik al)
X1200
X1300
X1301
X1800
En dit staat erboven:
De Acer Upgrade Wizard ondersteunt de volgende modellen. Als jouw PC niet voorkomt op de lijst, ga dan naar de officiële Acer website en download daar de Windows 7 drivers om een 'cleane' installatie uit te voeren. De Acer Upgrade Wizard biedt geen ondersteuning voor hierna genoemde modellen.
Mijn vraag is: hoe moet ik een clean installatie uitvoeren? (Een backup heb ik al)