Beste mensen op dit forum.
dit is mijn eerste post
maargoed...
ik heb al een paar jaar windows vista Ultimate 32x bit OS en wil graag upgraden naar W7.
ik heb daarom upgrade advisor gedowload en nu heb ik een resultaat gekregen dat mij wel beviel.
alles is compatible, ik heb:
2 gig RAM = 1 gig nodig
EN9500GT video kaart = aero compatible
80 GB vrij ruimte op harde schijf = 16 GB nodig
32 beturingssysteem wil ik doen = zonder problemen
etc. kortom, alles doet het
ok
nu ik de installatie start, brengt hij mij naar een scherm met "upgrade" hier klik ik op (het liefst houd ik al mijn bestanden, vandaar de upgrade) en hij gaat verder met de installatie.
alles gaat goed, totdat hij bij het deel komt met bestanden, instellingen etc. overzetten (van vista naar W7).
hij gata naar 100 % en zegt dat de pc opnieuw moet opstarten, zodat daarna de installatie compleet is.
als ik de pc opnieuw start, krijg ik echter de melding:
"Windows7 kon niet wrden geïnstalleerd, uw oude versie van windows wordt teruggezet".
dan heb ik weer vista.
weet iemand waarom dit is?
dit is mijn eerste post

maargoed...
ik heb al een paar jaar windows vista Ultimate 32x bit OS en wil graag upgraden naar W7.
ik heb daarom upgrade advisor gedowload en nu heb ik een resultaat gekregen dat mij wel beviel.
alles is compatible, ik heb:
2 gig RAM = 1 gig nodig
EN9500GT video kaart = aero compatible
80 GB vrij ruimte op harde schijf = 16 GB nodig
32 beturingssysteem wil ik doen = zonder problemen
etc. kortom, alles doet het
ok
nu ik de installatie start, brengt hij mij naar een scherm met "upgrade" hier klik ik op (het liefst houd ik al mijn bestanden, vandaar de upgrade) en hij gaat verder met de installatie.
alles gaat goed, totdat hij bij het deel komt met bestanden, instellingen etc. overzetten (van vista naar W7).
hij gata naar 100 % en zegt dat de pc opnieuw moet opstarten, zodat daarna de installatie compleet is.
als ik de pc opnieuw start, krijg ik echter de melding:
"Windows7 kon niet wrden geïnstalleerd, uw oude versie van windows wordt teruggezet".
dan heb ik weer vista.
weet iemand waarom dit is?