Windows 7 Upgrade Option

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jayhson

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Berichten
5
ik heb de cd voor windows 7 upgrade option met het bijbehorende serienummer binnengekregen.

ik vraag hier toch even eerst voordat ik de cd erin doe voordat ik iets fout doe:
wat houd upgraden precies in, en is een nieuwe installatie beter of niet?

en kan ik de bestanden die ik dan wil houden gewoon op mijn D:/ schijf zetten, worden deze dan niet verwijderd?


Jayhson
 
als je een upgrade doet vanuit vista wordt vista simpelweg omgezet in windows 7, het verschil tussen een upgrade en clean install is dat je bestanden bewaard blijven. het is wel verstandig belangrijke bestanden even op te slaan/te backuppen op je D: schijf, voor het geval er iets mis mocht gaan.

een clean installatie is naar mijn mening altijd beter, simpelweg omdat je alle rommel die je al eens eerder geïnstalleerd hebt (en nooit gebruikt) eraf gooit... ook zullen alle registery's/tijdelijke bestanden etc etc etc weer gecleaned/verwijderd worden... maar een update zal ook prima werken (met hoogstwaarschijnlijk weinig merkbaar verschil)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Windows 7 gekocht

Ik heb W7 gekocht bij niet van belang waar je het gekocht hebt en ervaar dit probleem niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
welk 'probleem'? zit je nou stom reclame te maken of wat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan