windows 7 upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathvandijck

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Heb sinds enkele dagen de nederlandse versie Windows 7 geinstalleerd. Werkt fantastisch, veel beter dan vista en vooral sneller.In maart 2010 zal deze dus aflopen en niet meer bruikbaar zijn. Bestaat er dan nog evengoed de huidige versie (Win 7 evaluatieversie ) te upgraden of moeten we dan weer overstappen op een "clean "installatie, waardoor we dus weer alle geinstalleerde programma's e.d. weer opnieuw moeten installeren.

Na die datum zal je waarschijnlijk het geheel weer op niet moeten installeren.
Omdat je nu een evaluatie versie gebruikt.
Heb je onlangs na 1 juli 2009 je pc hebt aangeschaft met vista erop, heb je wel de mogelijkheid om deze gratis te upgraden naar windows 7. Deze aanbod is geldig tot 31 januari 2010.

Of dit van toepassing is voor jou kunnen wij nu niet beoordelen.

Nee deze pc heb ik al langer. Komt er dan ook geen upgrade van vista naar windows 7
voor degenen die voor juli 2009 een pc met vista hebben ?

Heel simpel je krijgt een update met een software dat je kan upgraden.
Dan krijg je ook de belangrijkste updates die upgraden dan naar 7600.
Welke versie heb je nu 7600 zoja dan heb je de echte deze heb je dan illegaal gedownload.
(Heb ik ook)
En je kan gwn met de *KNIP* lekker altijd cracked en dat hij nooit verloopt.
Heb je eerdere versies dan zal ik gewoon Windows 7 kopen of downloaden van een torrent-site.
Als je hem niet wil kopen dan want ja het is best duur hoor!:mad:
Je kan hem dan via een truc die ik hem gedaan gwn van alle versies upgraden naar 7600.
De uiteindelijke versie is dat...
Je moet dan naar de Image gaan en naar *KNIP* en dan 7600 naar 1000 zetten.
Dan lukt het wel:D

Laatst bewerkt door een moderator:
@Jorgos9,

Je bericht aangepast, dit soort adviezen is op Helpmij niet toegestaan.

Hoi !

Niet aan die rommel beginnen, tenzij je een ervaren PC-gebruiker bent...

Officieel is de definitieve versie van Win 7 (7600) nog niet uitgebracht voor het grote publiek.

Alleen de PC-fabrikanten en de speciale groep techneuten beschikt over deze versie.

Uiteraard is deze versie ook al "gelekt"en overal op het net te downloaden

Het is daarbij belangrijk dat je echt kunt controleren of de aangeboden versie wel een exacte kopie (image) is, of dat er mee gerommeld is, er al virussen inzitten ect. etc.
Kun je dit niet: niet aan beginnen !

De gedownloade versie is hoe dan ook maar 30 dagen geldig; dit kun je volkomen legaal 3 x met 30 dagen verlengen.

Dan is het wel 22 oktober, en ligt Win 7 gewoon in de winkel......

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan