Windows 7 Upgraden naar Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

CUIJKER

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2010
Hallo, ik had eerst op mijn laptop Vista
maar na een enig tijdje had ik Windows 7 op gezet
het bevalde me prima totdat paar programma's niet goed werken omdat het niet ligitiem is. En omdat ik Windows Vista wel legaal heb met code wil ik het Upgraden naar Vista
Maar het probleem is dat ik niet kan upgraden het is uitgeschakeld..
Iemand enig idee want ik wil mijn bestanden kunnen houden.

Dat is ook geen UPgraden, maar DOWNgraden.

Maar goed, je moet opstarten vanaf de Vista DVD, je harddisk formatteren en Vista schoon installeren.

je raakt dan wel al je bestanden en programma's kwijt, dus eerst een backup maken van je bestanden.

Je kunt je bestanden natuurlijk altijd nog op een externe harde schijf zetten. Maar ik raad je eerlijk gezegd aan om een legale versie van Windows 7 te kopen, want dat zal je beter bevallen dan terug naar Windows Vista.

Dat is ook geen UPgraden, maar DOWNgraden.

Maar goed, je moet opstarten vanaf de Vista DVD, je harddisk formatteren en Vista schoon installeren.

je raakt dan wel al je bestanden en programma's kwijt, dus eerst een backup maken van je bestanden.

groot gelijk heb je sorry downgraden.
Ok dan maar back-up maken.

Maar als ik een back-up maak word die dan ook niet verwijderd of hoe zit dat?
Als ik bijvoorbeeld windows vista heb en back-up wil uitvoeren kan die het zowat vinden?

Die backup moet je dan op een externe harde schijf zetten. Of je backup is klein genoeg om op een usb stick te plaatsen.

Die backup moet je dan op een externe harde schijf zetten. Of je backup is klein genoeg om op een usb stick te plaatsen.

Ik wou het op de D schijf zetten maar dat kon die niet vinden dan maar een cd vinden denk ik ..

Je zou ook nog een partitie kunnen maken. Dan deel je zeg maar je C-schijf in tweeën. Dan krijg je D en C. Op je c-schijf installeer je dan windows vista.
Maar wat je zelf al zegt kan natuurlijk ook, gewoon op een dvd branden.

Ik wil alleen zeggen dat je je windows 7 wel gratis kunt activeren( ik denk niet legaal)

Je kan als je 2 schijven hebt vista op je andere partitie zetten. dan zet je al je bestanden over van C naar D. Dan formatteer je gwn je C schijf. Geen idee of ik nu iets fouts zeg of iets goeds.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan