Windows 7 valt uit als ik game.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamesbond008

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2009
Hallo iedereen,

Ik heb vandaag een probleem met mijn PC als ik Battlefield 2 doe, hij draait hem makkelijk maar als ik een Multiplayer potje opstart en ik ben in de game krijg ik bluescreen en dan start de PC weer opnieuw op.

mijn vraag is hoe kan dit?
heb hier de foutmelding die die maakt als ie opnieuw is opgestart.
350lbuc.png

Zie hier: "0xC0000005: STATUS_ACCESS_VIOLATION indicates that a memory access violation occurred. "
En pak het C:\Windows\Minidump\061411-18486-01.dmp bestand eens in in een .zip of .rar bestand, en post die als bijlage bij je volgende posting.

Tijs.

Het is al opgelost, gewoon een driver probleempje denk ik, had vanmorgen een update en die had ik dus geinstalleerd en nu is het over.

het kan ook iets anders zijn natuurlijk als ik het mis heb maar ik heb er nu geen last meer van.

James.:thumb:

Wie weet hoeveel Bits je nodig hebt voor battlefield 2 ( Niet Battlefield Bad Company 2) maar die andere. Ik heb Windows 7 wie kan me helpen !?

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag even naar de datum van een topic kijken. Oude topics omhoog schoppen is niet toegestaan.

Tevens is het meeliften in iemand zijn / haar topic niet toegestaan, graag even een eigen topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan