windows 7 van cd naar usb brengen voor laptop zonder cd player

Status
Niet open voor verdere reacties.

wil40

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2011
hallo ik heb een progammatje gezien voor win7 op usb
weet iemand hoe ik mijn legale win 7 cd naar mijn usb 8 gb kan zetten dat hij werkt in in volgbare uit leg snap er weinig van.mijn laptop die is vast gelopen alleen nog maar zwart beeld na start eerst logo packardbell dan zwart beeld denk virus trojanhors ???en kan bij het opstarten alleen nog maar f2 toets in boot menu komen heb al vele tips geprobeert maar niets wil pc is een packard bell dot s 2 mini laptop
ook kreeg ik een link naar hirens booten van usb kan iemand mij stap voor stap uitlegen hoe dat werkt en wat te doen kan er niet echt wijs uit worden op de site van hirens boot usb
heeft u andere tips om mijn pc weer draaiende te krijgen hoor ik het graag van u

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Zo een paar plaatsen (begin met de eerste link):
link1 (video, in het Engels).
link2 (voor de commando's, als referentie. Nederlands).

Let op: De inhoud van de memory-stick gaat verloren, dus stel eerst de data die daar op staat veilig.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Toevallig ben ik ook bezig om een dot s opnieuw te installeren met W7. Gaat om een KAV60.
Ik heb deze handleiding gevonden en ga deze binnenkort uitproberen. Misschien helpt het jou ook.

Oeps! Was Tijs ff een minuutje sneller :) Maar moet lukken met die uitleg toch?

Hahaha! Ik ben nooit goed geweest in snel typen...

Affijn, ik ga zondag beginnen met het op de stick zetten van W7. Ik heb de drivers voor de Packard Bell al gedownload en het zou dus allemaal goed moeten gaan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan