Windows 7 veel random blue screens

Status
Niet open voor verdere reacties.

hackie900

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
Hallo,

Ik heb nu al een tijdje veel last van random blue screen's. Zeker de afgelopen 2 dagen, minstens 3 per dag. Ik heb echt heel veel gezocht op internet maar ik kan maar niks vinden.. De errors verschillen ook, de laatste bluescreen stond er alleen een foutcode, niet een bestand zoals bij de meeste.

Ik heb al een keer eerder last gehad van een iastor.sys probleem, maar dat is al opgelost. Het is nu vooral ndis.sys en ook andere..

Ook heb ik veel last van dat mijn laptop niet normaal afsluit. Zodra ik klik op afsluiten wordt mijn scherm zwart maar meer gebeurd er niet.. Ook bij sluimerstand en slaapstand gebeurt dit..

Ik kom er echt niet meer uit.. Zou iemand mij hier misschien mee kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Hackie900

/EDIT:

Ik heb 4GB RAM geheugen, een i7-720QM, Windows 7 Premium, een Nvidia GeForce GTS 360M.

Laatst bewerkt:
Ik zou niet weten wat voor NIC kaart ik heb, het is allemaal ingebouwd.. En waar zou ik dat kunnen vinden, en waar de driver?

Wat ik nu heb gevonden is: Atheros AR8131 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20) en Atheros AR9285 Wireless Network Adapter

Ik heb een programma gedownload, en ik kan daarmee dus de bluescreen terugkijken (mede dankzij een andere post op het forum!). Ik kan nu dus ook zien welke bestanden alles veroorzaken. De meeste die het veroorzaakt is: ntoskrnl.exe

Weet misschien iemand een fix hiervoor?

Dat is dus een enorm probleem... Ik heb die hele disc niet..

Wat mij wel opviel bij de laatste keer dat het gebeurde, was het waneer ik aan het gamen was en de fan hard aan het blazen was en de lucht heel erg heet. Vervolgens stond het beeld een seconde stil en kreeg ik bluescreen.

Een andere keer gebeurd het gewoon random, maar wel als ik op internet was vaak. Ik kan me niet meer goed herinneren waneer het allemaal gebeurde.

Ik heb trouwens het bestand gevonden van mijn NIC, en die is maar 1 keer in een bluescreen voorgekomen, voor de rest was het allemaal ntoskrnl.exe, ndis.sys en een enkele keer hall.dll..

Ik heb een register fix programma laten draaien en ik had het idee dat ik tog wel iets minder bluescreens had, maar dit kan natuurlijk ook gewoon mijn gedachte zijn...

Eventueel kan ik ook de .dmp bestanden wel op het forum zetten.

Graag hoor ik meer,

Hackie900

/EDIT:
Mijn PC start overigens wel zonder problemen op, het booten dan.. Na het welkomscherm is het scherm zwart, maar niet de kleur zwart van waneer het beeldscherm uitstaat. Ik zie de muis dan wel maar het duurt dan nog wel minstens een minuut voordat ik iets zie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan