windows 7 verbind niet automatisch met internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsabbring

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2012
ik heb een windows 7 home premium 64 bits laptop,

sinds een paar weken verbind mijn laptop niet meer automatisch met het internet ik moet het dan handmatig doen en dan staat er dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
als ik dan klik op probleem oplossen gaat de probleem oplosser van windows aan de gang en zorgt dat het weer werkt maar dit wil ik juist voorkomen en dat hij automatisch verbind de laptop uit slaapstand of sluimerstand komt want dat is het enige moment dat het gebeurt.
bij normaal opstarten bijv. na opnieuw opstarten doet alles het gewoon alleen met een slaap/sluimerstand niet.

ik heb allebei de dingen gedaan maar niks helpt, als ik mijn laptop uit de slaapstand haal staat er dat er beschikbare netwerken zijn aangetroffen maar moet ik opnieuw verbinding maken het wachtwoord intypen hoeft dan niet meer, en iedere keer lukt het de probleem oplosser wel omdat ding weer aan te krijgen maar in het apparaatbeheer menu staat dat de wifi port realtek family is uitgeschakeld terwijl ik al internet heb maar als ik hem inschakel wordt deze vanzelf weer uitgeschakeld en begint alles weer overnieuw.
als ik de wifi via de FN knop aan en uit zet gaat het wel van zelf. heeft het programma connectify er iets mee temaken dat ik op mijn laptop heb?

Laatst bewerkt:
ik heb allebei de dingen gedaan maar niks helpt, als ik mijn laptop uit de slaapstand haal staat er dat er beschikbare netwerken zijn aangetroffen maar moet ik opnieuw verbinding maken het wachtwoord intypen hoeft dan niet meer, en iedere keer lukt het de probleem oplosser wel omdat ding weer aan te krijgen maar in het apparaatbeheer menu staat dat de wifi port realtek family is uitgeschakeld terwijl ik al internet heb maar als ik hem inschakel wordt deze vanzelf weer uitgeschakeld en begint alles weer overnieuw.
als ik de wifi via de FN knop aan en uit zet gaat het wel van zelf. heeft het programma connectify er iets mee temaken dat ik op mijn laptop heb?
Die connectify, dat zou wellicht kunnen. Deactiveer deze eens een tijdje en eens kijken wat het dan doet. Het moet ergens aan liggen als de bovenstaande links niet tot een oplossing kwamen. Misschien zitten die twee elkaar in de weg.
http://computertotaal.nl/software/21626-connectify.html

heel erg bedankt de fout zat hem in connectify want ik heb connectify nu uitgeschakeld en alles werkt weer prima.
connecitfy is dus ook afhankelijk van he...

heel erg bedankt.

heel erg bedankt de fout zat hem in connectify want ik heb connectify nu uitgeschakeld en alles werkt weer prima.
connecitfy is dus ook afhankelijk van he...

heel erg bedankt.

Goed werk Gijs, bedankt mooi opgelost. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan