windows 7 verbinden met windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

emertoerik

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
in verband met mijn nieuwe laptop wil ik muziek van de computer naar mijn laptop kopieren. maar dat kan aleen als ze allebij op het zelfde netwerk zitten. nu dus het probleem, als ik (zoals nu) op mijn kamer op zolder zit heb ik gewoon prima verbinding met het netwerk. maar als ik nu naar beneden loop (met laptop) dan heeft ie geen verbinding. de router zit ook beneden dus geen bereik is het niet.

het is ruim 32 gb dus dat wil niet en ik gebruik nooit een externe harde schijf dus dat vind ik zonde van me geld. en het zou gewoon moeten werken.

kan je geen externe schijf lenen?
je hebt ook usb setjes die een ide of (s)ata schijf aan een pc koppelen als je nog een oude schijf hebt liggen leg je het gewoon daarop of je haalt tijdelijk je schijf uit je pc en koppelt hem aan je laptop??
of via een progammatje als dropbox?
bij bijv. dropbox heb je onbetaald maximaal 2gb dan ben je wel ff bezig met overzetten.
maar je kan er wel overal bij wanneer je wil waar je wil(mits je natuurlijk een internetverbinding hebt)
bij de betaalde heb je al weer veel meer opslag ruimte

bleutooth kan wel maar dat duurt ook lang ga maar eens na hoelang 1 nummertje van mobiel naar mobiel gaat hou er rekening mee dat deze snelheid hetzelfde is als die tussen pc's en je hebt 2 keer een bluetooth stickje nodig met drivers

misschien zit er hier een oplossing bij?

al aan gedacht want ik heb wel een stuk of 3 1gb stickjes maar ik ben van 7 uur smorgens tot half 5 smiddags op school en dan nog huiswerk en in het weekend zaterdag van half acht sochtens tot 5 savonds weg en huiswerk. en zondag zou wel kunnen maar het is een gedeelde computer. maar ben er bijna uit. beveiliging van router heeft kuren.

hebbes, heb van iemand een externe schijf van 320gb kunnen lenen. nu wachten tot die 200 gb muziek en films erop staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan