Windows 7 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelHelp

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Hallo allemaal,

Ik heb windows 7 gedownload, nou bevalt me dit zo niet en zou graag weer vista terugwillen. Nou heb ik geen dualboost en dus heb ik nu 2 partities: C (windows 7) en E (recovery).
Nu staat in me C schijf de volgende mapjes:

-DELL
- doctemp
- Drivers
- Porgram Files
- Users
- Windows
- Windows.old
En in me windows.old mapje staan gwn weer: documents and stettings, users, windows, program files. en autoexex en config.sys bestandjes.
Nu staat er geen drivers bij? En kan ik nu gewoon me hele c schijf verwijderen behalve windows.old. En het mapje windows.old gewoon uitpakken (is geen zip of rar hor ;) )
???

Groet Michael

Laatst bewerkt:
Ik ken 7 niet genoeg om je een 100% gedegen advies te geven, maar als er aan Windows niet zoveel is veranderd t.o.v. vorige versies, dan kun je dit vergeten.
Kopieer simpelweg je eigen bestanden (brieven, foto's etc. etc.) naar een USB stick of DVD's), pak de Vista DVD, boot ermee, formatteer C: en laat vervolgens Vista zichzelf clean installeren op C.

je zal dan moeten formateren met de vista cd.
zorg wel dat je alle drivers bij de hand hebt voor je laptop.

Geen Vista DVD/CD

Ja maar ik heb dus bij m`n laptop alleen deze dvd/cd`s gekregen:

- Microsoft Works 9
- Dell Media Direct
- DELL Driver...nogwat

Maar dus geen Windows Vista cd/dvd`tje.

Wel heb ik op m`n pc onder me toetsenbord gewoon zo een Windows Vista stikker en aan de onderkant van me pc zit een andere vista sikker met de product key etc.

??? HELP ???

De documentatie van Dell even nalezen want ik vermoed dat er een recovery installatie op een verborgen partitie staat. Die zal je moeten activeren.

Tja dat kan niet meer als het je niet bevalt zal ik maar 7600 downloaden van een torrentsite.
Die werkt wel beter dan alle Beta's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan