windows 7 (via systeemherstel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

112remco112

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2011
hallo,

ik heb bij mijn computer de videokaart, geluidskaart, en de c schijf vervangen. er zat nog een e schijf in en daarop had ik vantevoren windows 7 op gezet, maar nu zegt mijn computer "u moet windows opnieuw instaleren" en ik heb alleen windows xp nu. ik heb dat geprobeert, maar dan showd hij een fout (dit is gebeurd bij de c schijf). via deze cd kan ik ook systeem herstel doen. en dan kan ik kiezen optie 1 C:/Windows. En ik weet dat er op plek C:/win7 een gedownloade versie van windows 7 is.

nu is mijn vraag, hoe kan ik naar die plek (C:/win7) en dan setup.exe of boot.ini activeren, zodat hij windows 7 weer opnieuw installeerd.

Misschien moet je even proberen je vraag iets duidelijker te stellen.

In ieder geval als je je videokaart vervangt, moet je windows xp eigenlijk opnieuw installeren, anders gaat het fout ;)

In ieder geval als je je videokaart vervangt, moet je windows xp eigenlijk opnieuw installeren, anders gaat het fout
Dat is nieuw voor mij, heb al meerdere videokaarten vervangen maar daarom nog nooit een OS opnieuw hoeven te installeren.
@TS
Je vraag is idd een beetje verwarrend, leg uit wat je stap-voor-stap gedaan hebt en hoe je nu ineens aan xp komt.
Bedoel je met erop gezet dat je Win 7 niet hebt geïnstalleerd maar alleen op de schijf hebt gezet?
Graag wat duidelijker uitleg.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan