Windows 7 vindt mijn boxen niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxvdburg

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Hallo!,

Ik heb sinds kort Windows 7 geinstalleerd op mijn computer. Alleen heb ik nu een probleempje, de computer vindt mijn boxen niet! Eerst had ik Windows XP en toen had ik nergens last van. Maar sinds ik Windows 7 heb kan ik geen muziek meer luisteren!
Ik heb een Dell computer, en mijn moederbord is dacht ik; Dimension(s) 2400.

Ik hoor graag of ik iets kan doen zodat ik weer muziek kan luisteren!

Ik ben nieuw op dit Forum, dus ik weet eigenlijk niet precies of dit bericht op de goede plek staat!

Hmm..
Ik heb de Chipset van deze link gedownload. Dan installeer ik hem, en dan staat er; Deze software is niet bestemd voor dit bestuuringssysteem
Dat klopt ook wel want ik had Windows XP aangeklikt, want er staat geen Windows 7 bij??
___________________________________________________________________________________________________

Trouwens, ik bedenk mij net.
Ik kan dus mijn boxen niet vinden op mijn computer, maar ligt dat wel aan mijn driver chip en audio (ofzo) instellingen?

Je boxen worden puur alleen vanaf de geluidskaart aangestuurd, dus die moet goed geïnstalleerd zijn.

Oke!, ik heb net het programmatje Uniblue DriverScanner gedownload, misschien helpt mij dit om de goede drivers te installeren voor mijn geluidskaart, en voor Windows 7!

Edit:

De scan was net klaar, en dit programma heeft geen fout, of verkeerd geinstalleerde, drivers gevonden!
Uhm, die instellingen van die geluidskaart, waar kan je dat doen?

Laatst bewerkt:
Ik heb de volgende geluidskaart, analog devices ad1981b.
Heeft iemand hier drivers voor, voor windows 7??

Mijn geluid doet het!, heb op mijn C: laten zoeken naar stuurprogramma's, en nu doet hij het!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan