windows 7 + vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

kariin

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Hallo,

Ik heb onlangs windows 7 geinstalleerd maar kom er nu achter dat vista er ook nog opstaat. Moet ik nou mijn hele C schijf weer formateren of kan ik vista op een andere manier verwijderen?

MVG karin

Hallo Karin.

Als het zo bij jou het geval is :

Windows 7 op C: ( of een andere letter )
Windows vista op D: ( of een andere letter )

Dan moet je rechtermuisknop op de driveletter D: en op formateren klikken. ( LET OP : doe dit wel via de besturingssysteem die je wilt gaan gebruiken, dus windows 7 )

Als ze allebei op de C: ( of een andere letter ) staan ( wat bijna onmogelijk is ) dan moet je heel de drive C: gaan formatteren en opnieuw installeren.

Succes !

Groet

Ze staan allebij op C, ben bang dat ik de installatie niet zorgvuldig genoeg heb uitgevoerd,

Hij vraagt bij het opstarten nu steeds via welk bestuuringssysteem.

Hmmm oke dan zal ik binnekort helemaal opnieuw moeten installeren etc grrrr(eigen schuld)

Hmm, normaal zegt die bij de Windows 7 Installatie dat hij de drive gaat formatteren en als het nodig is de oude bestanden in windows.old mapje zetten...

Moet je gewoon helemaal opnieuw installeren dan :D

Ja..
wet niet of je al je belangrijke bestanden op C hebt, anders kun je die op D zetten of backuppen.
En hoppa win7 opnieuw installeren maar eest je C partitie leegooien in die setup XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan