Windows 7 wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samir030

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2013
Hallo,

een tijdje geleden kwam er ineens een wachtwoord op mijn laptop. En ik weet dus de wachtwoord niet, en nu heb ik een computer maar ik wil al mijn bestanden die op mijn laptop staan op een usb plaatsen en dan op computer plaatsen. Maar dat kan dus niet...

Heeft iemand een oplossing ? Hoe ik mijn wachtwoord kan ophalen ofzo?

Hartstikke Bedankt :)

Mijn laptop heeft windows 7

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel 1x een virus gehad of die gevaarlijk was weet ik niet. Maar door die virus kon ik geen muziek etc. luisteren toen ik em heb laten maken. die man heeft windows 7 er toen gelijk opgezet

bij mycom kunnen ze je computer hacken en de code verwijderen. Ik heb daar stage gelopen. ze moeten je computer wel innemen

Jazeker kun jij je wachtwoord ervan verwijderen zonder schade aan te brengen aan je pc of windows.
Het heet HirensBootCd, het is een .iso die je kan downloaden hier de link: http://www.hirensbootcd.org/download/

Hirens boot cd brandt je op een cd of dvd, die doe je in je pc, je boot hem via de cd optie (gewoon zoals het installeren van windows). Dan ga je naar mini Windows optie en die druk je enter.
Dat laad een hele oude soort windows die je opties laat doen zoals gewoon simpel je wachtwoord veranderen in wat anders, zonder dat je je oude wachtwoord nog hoeft te kennen.
Als je dat hebt gedaan dan start je je pc opnieuw op, hou je de HirensBootCd er weer uit en dan kun je je eigen windows gewoon weer opstarten en dan is je wachtwoord verandert in je nieuwe wachtwoord.

Let tijdens het gebruiken van HirensBootCd niet te veel op alle andere honderden opties die je kunt doen, HirenBootCD is namelijk gemaakt om eigenlijk je gehele pc te kunnen aanpassen, fixen en testen.
Het wordt heel veel gebruikt door ICT'ers.

Ik hoop dat iemand mijn handleiding van hoe je hirensbootcd moet gebruiken tijdens het wachtwoord recovery kan verbeteren.
En ik hoop dat je hier wat aan had.

Groet,

Ik heb wel 1x een virus gehad of die gevaarlijk was weet ik niet. Maar door die virus kon ik geen muziek etc. luisteren toen ik em heb laten maken. die man heeft windows 7 er toen gelijk opgezet

meschien zou je naar die man moeten gaan en vragen of hij het wachtwoord er heeft opgezet

Ik zou gewoon HirensBootCD gaan gebruiken als ik jou was, werkt een stuk sneller en is makkelijk.

Hoi..

Als HirensBootCD niet wil.
Dan zou je deze ook eens kunnen proberen.

http://ophcrack.sourceforge.net/download.php

Voor Windows 7 direct link.
http://downloads.sourceforge.net/ophcrack/ophcrack-vista-livecd-3.6.0.iso

Brand het op een Cd/Dvd (RW die kun je later zo weer overschrijven) als je die hebt.
Het enigste waarvoor je moet zorgen dat het als eerste opstart.[Dus opstarten van Cd/Dvd]
Als je dat éénmaal hebt.
Gewoon de bovenste optie aan klikken.[Als ik het me goed herinner]
En even later [duurt 5min] laat het zien welke wachtwoorden en bij welke gebruiker erop je Pc/Laptop staat.

Ik hoop dat je er wat aan hebt^^

Groet

Hoi..

Ik heb geen idee.
Maar als de USB bootable is,dan zou het volgens mij kunnen werken.
Maar ik zou het liefst voor een gewone Cd gaan.
De keus is aan jouw natuurlijk.

BTW:
Heb je geen kennis die een cd'tje voor je heeft????..

Grt Whatsup

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan