Windows 7 Weer Terugzetten naar Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorgos9

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Berichten
23
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje hoe ik van Windows 7 naar Windows Vista ga ik had windows vista geüpgraded naar 7.
Maar ik vind Windows 7 niet echt en wil weer terug naar Vista.
Iemand een idee hoe dat moet ik weet het gewoon niet :p
Ik had de BETA gedownloäd via tórrentz.com maar ik heb de engelse versie weet alleen die welk nummer meer en heb dat watermark weggehaalt :eek:
Komt er misschien een update om windows 7 helemaal goed te laten werken? (Het is tenslotte een beta.)
Ik had Windows Vista Ultimate x32 en nu windows 7 ultimate x32.
Of als iemand een beter idee heeft graag een reactie :thumb:

Alvast Bedankt
 
Hey Jorgos
Als ik zoiets zou doen zou ik een clean install doen. Ik gebruik dan eerst kill disk om de partitie helemaal schoon te maken en dan Vista opnieuw instaleren. Je kunt ook gewoon Windows 7 build 7100 downloaden bij Microsoft. Je krijgt dan een registratiecode.
Ik werk prima met 7 ultimate, maar ook hier geldt dat je het beste een clean install kunt doen. Maar dat is prima beschreven op de website van MS.
 
hoi,

Gewoon ff een backup maken van je belangerijke gegevens, en dan vanaf de vista dvd opstarten en een schone installatie doen, zoals hierboven ook werd voorgesteld!

Je kunt ook gewoon idd. de orginele windows 7 downloaden van microsoft. De rc versie is een jaar geldig. (tot juni 2010) . Je kunt ook een taalpakket downloaden zodat je ook in het ned. kan. Werkt prima allemaal.
 
Ik kan niet ergens vinden waarvan je windows 7 van microsoft kan downloaden.
Weet iemand misschien updates voor windows 7?
Windows 7 doet het toch wel goed maar had gewoon veel programma's.:confused:
Vergeten maarja,
Heeft iemand een idee om van 7100 naar de nieuwe versie te gaan?
Kan ik misschien een nieuwe upgraden over 7100?
En weet iemand misschien hoe je de windowsbar naar normaal dus windows vista kan veranderen dat hoort dus te kunnen zag ik op een ander forum:p

Alvast Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien je precies wat problemen hebt gehad met Win. 7 kan je het hier downloaden:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx

download het, schrijf je key ergens op, brand de .iso op een dvd en start ermee op.


Verder kan je het wel veronderstel ik, en om de startbalk in te stellen als vista moet je er gewoon rechts op klikken, naar properties/eigenschappen gaan en daar de instellingen gaan aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan