Windows 7 wil niet booten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rensjeh

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2012
Dag mensen,

Ik heb nogal problemen met het booten van windows 7.
Eerst heb ik het met USB geprobeerd, ik had windows 7 gedownload via MSDN daarna het met deamon tools geopend.
En vervolgens de bestanden gekopierd naar USB, in de laptop gedrukt boot volgorde netjes aangepast maar helaas.
Daarna heb ik de bestanden op een DVD gebrand, bootvolgorde aangepast nog niks..
Het is een vrij oude laptop een ASUS met AMD erin.
Ik heb ooit al eens gehoord dat AMD niet wil booten vanaf bepaalde divices, maar nu?
Iemand dit ook meegemaakt of ooit gehad? :o

Groeten,

Rens

Laatst bewerkt:
Beste,
als je de bestanden gewoon kopieer op een usb is dit normaal dat deze niet boot je moet namelijk werken met de dispart tool om dit werkend te krijgen op usb
http://www.intowindows.com/how-to-install-windows-7vista-from-usb-drive-detailed-100-working-guide/.
en als je het wil branden raad ik het software programma img burn dit maakt alles direct bootable out of the box ik gebruik dit programma al jaren en nog nooit heb ik ietst moeten aanpassen om mijn dvd's / cd's bootable te maken.

probeer dat eens uit misschien dat dit het doet voor je

Ja ja.. normaal gebruikte ik iets van wintoflash? z'n programma.
Maar tegenwoordig hoeft het blijkbaar niet meer( nieuwe systemen ).. maar hier dus wel.
Ik denk dat ik er nu wel ga uitkomen! haha had even een zetje nodig bedankt Alain!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan