Windows 7 ziet Flight simulator X Install disks niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

brandenisrot

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Beste helpers,

Toen ik Flight simulator X Deluxe edition probeerde te installeren op mijn gloednieuwe pc(Mijn pc's specs liggen VER boven de requirements van FSX) , Kwam er geen ''Wat wilt u doen'' scherm meer. Windows ziet de schijven van FS X niet (totaal geen krasjes!) en die van andere games/Films wel! Ook Als ik in ''computers'' kijk, Krijg ik dit bericht: Plaats een schijf in station D:.
Ik heb alles uitgezet en ook alle onnodige processen verwijderd, Maar nog steeds geen Installatie scherm.:shocked:
Wat-o-wat moet ik doen?

Alvast bedankt,
Groeten Max

Dat ik alles goed lees, is dat FSX Deluxe niet herkent wordt op je pc, maar andere games/films wel..
Niet?
Wat je kan doen is kijken, als je de DVD instopt dat je CD/DVD-lezer wel actief wordt, en probeert te lezen. Anders, ligt het aan je spel.

Succes!

Dat ik alles goed lees, is dat FSX Deluxe niet herkent wordt op je pc, maar andere games/films wel..
Niet?
Wat je kan doen is kijken, als je de DVD instopt dat je CD/DVD-lezer wel actief wordt, en probeert te lezen. Anders, ligt het aan je spel.

Succes!

De Dvd speler wordt wel actief, Maar windows zegt dat er geen schijf in de speler zit! Het is erg vreemd want op een vorige pc werkte het wel.

Hallo

Wat mij in het oog springt :

gloednieuwe pc
en
De Dvd speler wordt wel actief, Maar windows zegt dat er geen schijf in de speler zit

Zelfs een nagelnieuwe ??? (c.d./d.v.d.) lezer kan al eens defekt zijn .

Gelukkig bestaat er dan zoiets als garantie.

Deze claimen .

Peter

Update

Een update, Ik heb windows compleet opnieuw geinstaleerd en nog steeds niks. Geen enkel third party programma dat UDC kan blokkeren!

hulp

Een update, Ik heb windows compleet opnieuw geinstaleerd en nog steeds niks. Geen enkel third party programma dat UDC kan blokkeren!

als het een geruststelling mag zijn,ik heb dit ook ma dan met elke cd die ik gebruik op windows 7,
ik heb ook even gezocht en probeer dit eens:
1:ga naar ''start''
2:''computer''
3:kies je station waar je de disk in hebt gestoken
4:normaal komt er dan je beginscherm

misschien wist je dit al maar dit is miss togh de oplossing
succes

als het een geruststelling mag zijn,ik heb dit ook ma dan met elke cd die ik gebruik op windows 7,
ik heb ook even gezocht en probeer dit eens:
1:ga naar ''start''
2:''computer''
3:kies je station waar je de disk in hebt gestoken
4:normaal komt er dan je beginscherm

misschien wist je dit al maar dit is miss togh de oplossing
succes

''Ook Als ik in ''computers'' kijk, Krijg ik dit bericht: Plaats een schijf in station D:.'' Ik had het al vermeld:confused:

Ik ben naar NoRRoD computers gegaan, Ze hebben direct de drive vervangen, Nu zit ik weer mooi FSX te spelen, Harstikke bedankt iedereen. Slotje mag wel;)

zelfde probleem

Mod Edit

Tomennat,

Welkom op Helpmij!

Ik zou je willen verzoeken zelf een vraag aan te maken daar inbreken in de vraag van iemand anders hier niet word toegestaan. Ik heb daarom ook je bericht verwijderd. Daarbij is er al bijna 6 maanden geen reactie meer geweest in dit topic.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan