windows 7 zwart opstartscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn123

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
hallo

laatst een vius ontvangen op me computer, deze virus kreeg ik er niet af daarom had ik als enige optie om de boel te formateren en opnieuw te installeren van windows 7.

Nu heb ik dit al 2 keer uitgevoerd maar dan nadat de installatie voltooid is , start de pc uitzichzelf opnieuw op maar dan krijg ik heel even: windows 7 wordt opgestart maar dan word het scherm zwart en dat blijft zo, opnieuw opstarten heeft geen zin dan gebeurt hetzelfde.

Ik ben bijna geneigd om me oude windows xp weer te installeren maar misschien dat jullie hier een oplossing weten?

groeten, martijn

Laatst bewerkt:
Zou het kunnen, dat je versie niet geheel legaal is ?
Dan kun je dergelijke grapjes verwachten.:shocked:

probeer eens in veilige modus :D

gedurende de cd boot (vanaf ongeveer druk op een toets om van cd/dvd te starten) op f8 tot aan het moment van windows is loading files.

kies daar veilige modus "Safe Mode" en vertel eens waar hij op blijft steken :D

Zou het kunnen, dat je versie niet geheel legaal is ?
Dan kun je dergelijke grapjes verwachten.:shocked:

ik heb hier op een pc hetzelfde probleem en ik heb LEGALE windows 7... (ook vista doet het ook niet)

beide blijven hangen op disk.sys

heb 3 windows 7 cd's geprobeert (3 legale... ik broertje pa)
daarna nog eens een stel illegale (lite, spanish, vanalles :P)

elke keer een zwart scherm en verder niks

probeer eens in veilige modus :D

gedurende de cd boot (vanaf ongeveer druk op een toets om van cd/dvd te starten) op f8 tot aan het moment van windows is loading files.

kies daar veilige modus "Safe Mode" en vertel eens waar hij op blijft steken :D

hij laad een aantal bestanden en dan krijg ik dat installatie niet kan worden voltooid in veilig modus en dat ik de pc opnieuw moet opstarten om de installatie te voltooien. maar dat doet hij nou net niet :confused:

hij laad een aantal bestanden en dan krijg ik dat installatie niet kan worden voltooid in veilig modus en dat ik de pc opnieuw moet opstarten om de installatie te voltooien. maar dat doet hij nou net niet :confused:

geen foutmelding? bsod?

nee , geen foutmelding voor de rest, ja alleen die melding over installeren krijg ik

probleem al opgelost door mezelf:p , best dom eigenlijk, de pc is niet van mij dus ik wist niet dat er nog een 2e scherm op aangesloten stond een lcd scherm van 40 inch en die stond blijkbaar ingesteld als primair scherm dus na het opstartscherm schakelde hij vanzelf over naar het andere scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan