Windows 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter MBD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MBD

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2008
Hey allemaal,

Ik zit te overwegen windows 7 op mijn computer te instaleren alleen had ik de vraag of er ook een maximalte tijd is om de beta te gebruiken? En zo ja hoeland kan ik windows 7 dan gebruiken? Alvast bedankt :D

Maurits

Bedankt voor de informatie, maar is er ook een mogelijkheid activatie tot 1 augustus te omzeilen of is daar verder nog niets over bekend? En wat bedoel je precies met dualboot? Ben nog niet hellemaal op de hoogte :P

Maurits

is er ook een mogelijkheid activatie tot 1 augustus te omzeilen of is daar verder nog niets over bekend
Al zou er iets bekend zijn, dan is Helpmij.nl niet de plek om daar achter te komen.

Bedankt voor de informatie, maar is er ook een mogelijkheid activatie tot 1 augustus te omzeilen of is daar verder nog niets over bekend? En wat bedoel je precies met dualboot? Ben nog niet hellemaal op de hoogte :P

Maurits

DUAL BOOT wil zeggen dat je bijvoorbeeld Vista en W7 op je systeem hebt.
Dus niet alleen W7. Ik heb ook W7 maar daarnaast wel Vista.
W7 is nog maar een Beta dus daar kan in principe nog wel wat mee mis gaan en als je dan geen ander OS op je PC hebt dan houd het op.

Oke, maar kan ik dan vanaf beide bestuurings systeemen bij mijn "Program files"? Of moet ik alles dubbel instaleren. Zoals games, Java, E-mail enz?

Alles dubbel.
Ik raad je echt af alleen op W7 te gaan draaien.
Ik zou W7 gewoon erbij zetten op een aparte partitie.

Oke, ik ben het nu aan het downloaden.

Het word gedownload in een apart tabblad van mijn firefox 3,15 GB is het :o kan dat wel?

Dat zou goed kunnen hoor, die bestand grote.

Oke bedankt :D ik dacht dat het wel wat groter zoe zijn, in 3 minuten heb ik al 15% gedownload gaat dus erg snel :D

Ik weet niet wat Windows 7 voor schijf ruimte eist, maar Vista wil minimaal 20GB hebben als partitie/schijf.

Ik zal zo wel zin ;) en anders probeer ik even iets anders. Wie heeft het eigenlijk al gedownload? En zo ja wat is jou mening dan?

Ik wil windows 7 instaleren maar moet ik nog wat vooraf doen? En als ik W7 instaleer word mijn vista dan vervangen of heb ik dan gewoon 2 systemen? Alvast bedankt :D

Je hebt dit nog nooit gedaan en je weet zeker dat je het zo wil en zelf wil doen?
W7 moet op een aparte partitie komen te staan anders ben je Vista kwijt. Dus je zal eerst op je schijf een aparte partitie moeten aanmaken en dat kan je bijvoorbeeld hier mee doen:

http://www.partition-tool.com/personal.htm

Ik ga nu offline maar ik lees het morgen wel weer verder en anders is Crash er misschien nog.

Oke bedankt :D, Ja mijn vader weet wel hoe de meeste dingen moeten. Maar ik moet het zelf ook maar eens leren ;) Ik denk dat ik morgen verder ga dus dan zal ik wel weer online komen ;)

Hoi MBD.
Vraagje heb je twee aparte harde schijven dus b.v. een C en een D.
Dan kan je windows 7 daarop installeren als dualboot. je moet nog we ff het bestandje branden. Je vraagt wat of ik er van vind van windows 7 het is een aanrader het is lekker snel en ziet er ook nog eens goed uit, kortom ik ben om met windows 7.
Succes vast ermee.
MVG..
Pred...

bedankt voor de informatie, ik heb nog wel ergens een tweede harde schijf liggen :D Ik zal morgen die schijf er even inzetten en tegelijkertijd W7 even branden. Hopelijk zal het morgen lukken :D

en waarschijnlijk heb jij een iso gedownload.
Brand die eerst even op een dvd....
misschien kun je deze wel in virtuel pc 2007 laten werken.

ik had ook begrepen, dat W7 zou werken tot 1 aug, maar nu zie ik via run/winver dat die expires op 2-7-2009 0:59,
toch wel vreemd, overigens draait die prima naast mijn XP (dualboot)

gr, jobo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan