Windows 8.1 accounts problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
225
Sedert kort win 8 geupt naar 8.1
Wat een **** met al die accounts en wachtwoorden zeg. Zie door de bomen het bos niet meer. Je kunt bijna niets meer doen of er wordt om een wachtwoord gevraagd.
Heeft natuurlijk allemaal met beveiliging te maken maar toch.
Nu heb ik 2 accounts een met mijn voornaam en een administrator account.
\Nu ben ik niet de enige die volledig op mijn computer kan en mag werken.....m.a.w. moet ik nu al mijn paswoorden doorgeven aan mijn partner...??? Kan het niet gewoon zoals in
Win XP ieder zijn eigen wachtwoorden voor mail en verder niets?
Nu heb ik gelezen dat ik mijn account weer kan ontkoppelen via PC instellingen.
Echter ben ik weer bang dat ik niet meer in programma's kan komen en in mijn live mail....... Mogelijk is dit niet zo als ik alles ontkoppel.....Kan ik dit ongestraft doen???
Mijn inlog wachtwoord van de computer ( account) is hetzelfde als van mijn livemail.
Ik hoop dat ik duidelijk en begrijpelijk mijn probleem heb verwoord....
Kortom ik wil niet met accounts en zoveel wachtwoorden werken maar gewoon een gebruiksvriendelijke manier om win 8 te gebruiken.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Dus computer aanzetten en gewoon werken met die hap!!!!
Alvast bedankt voor de reactie(s):eek::mad:
 
Ik snap wat je bedoeld je heb een standaart account erin zitten van de administrator
Ik heb dan geen 8.1 gehad maar wel gewone 8
En daar had ik em ook inzitte wat ik toen gedaan heb is een account aangemaakt met en lokaal gemaakt en als afministrator neergezet en dat hielp bij mij wel maar of et ook werkt op 8.1 weet ik niet nog ff om af te maken op windows 8&8.1 heb je wel alltijd standaard wachtwoorde voor inlogge dus dat krijg je niet weg en voor de rest of je ongestraft blijft weet ik zelf niet

En wat je ook kan doen is in configuratie je beveiliging lager zette dat ie nergens meldingen over geeft
 
Laatst bewerkt:
Via computeridee ben ik er uitgekomen.
Met alle respect maar bovengenoemde oplossing bracht mij niet verder.
Dank.
 
Wat was de oplossing?
 
Natuurlijk kan ik niet de volledige tekst te voorschijn halen maar in computeridee no. 26 van 2013 wordt
uitgebreid ingegaan op dit probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan