Windows 8.1 critical-structure-corruption

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcobosch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2013
Hallo allemaal,

Voor een aantal weken geleden heb ik een nieuwe laptop aangeschaft.
Namelijk de Toshiba satellite l70-a-138. Op deze laptop zit Windows 8.1 vooraf geïnstalleerd.

Nu heb ik een programma’s op de laptop gezet en kreeg ik op een gegeven moment een blauw scherm, met een droevig gezichtje en de melding critical structure corruption. De laptop wordt dan afgesloten om de harde schijf te beschermen, als ik me niet vergis.

Ik heb al een aantal programma’s weer van de laptop afgehaald, alleen het probleem blijft zich voordoen.

Als ik nu de laptop opstart kan het zijn dat het een aantal uren goed gaat, voordat het droevige gezicht en de melding weer terug komen, maar het kan ook na bijvoorbeeld tien minuten weer verschijnen.

Wat kan ik het beste hieraan doen??

Ik ben van plan een recovery dvd te bestellen van Toshiba, met daarop de fabrieksinstellingen. Alleen kan ik deze recovery dvd bestellen met daarop alleen Windows 8.1. En ik denk dat ik binnenkort dan weer tegen hetzelfde probleem aanloop.

Of kan ik het beste Windows 7 installeren op mijn laptop, maar dan moet ik waarschijnlijk de programma’s ,andere apparatuur en hardware op mijn laptop zetten, die nu al standaard op mijn laptop zitten. En waar vind ik deze gegevens?

Kan iemand mij hier meer over vertellen, of mee helpen???

Graag hoor ik van een van jullie.

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Belangrijk is wat er op dat blauwe scherm als foutmelding (evt. foutcode) wordt gegeven.
Dan pas kunnen we gerichter gaan spitten naar de mogelijke oorzaak.

Hallo Jackall,

Dank je wel hoor haha,

Ik heb een foto gemaakt van de foutmelding en ik zal deze als bijlage toevoegen.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Met vriendelijke groet,

Marco Bosch

Bijlagen

• CIMG2931.JPG
    CIMG2931.JPG
    81,5 KB · Weergaven: 383
Hoi,
misschien kan deze link (Eng) je verder helpen.
Zover ik heb begrepen heeft het met Intel te maken en is er een fix (doorlink) voor.
Als je bij Intel op de site komt staat de downloadlink onderaan de site.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan