Windows 8.1 download duurt al een dag

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik heb mijn laptop terug naar fabrieksinstellingen gezet. Is anderhalf jaar oud. Kon geen WiFi meer ontvangen en signaal was goed dus idee was dat dit gekomen kan zijn door een update van Avast.
Laptop werd al wat traag dus teruggezet. Zit windows 8 op en wilde ook terug de update naar 8.1 hebben.
Nu is ie vandaag al de hele dag (12 uur) bezig met de update naar 8.1. Ik zie alleen de app van Store en een rondje draaien.
Heb nu Kapersky uitgeschakeld.
Is dit normaal??
Ik heb de laptop aan draad, dus niet via WiFi en heb Ziggo Plus dus ook geen extreem trage verbinding...

Laatst bewerkt:
Nee dat is niet normaal. Heb je al geprobeerd om de laptop opnieuw op te starten om vervolgens het update-proces nog een keer te starten?
Soms wil het wel eens helpen binnen Windows om gewoon eens te herstarten :P

gedaan. Krijg melding Windows onderdelen configureren start met 15 procent. Inmiddels 100 procent. Was gisteren precies hetzelfde blijft hangen op 100 procent voltooid....schakel computer niet uit.

Laatst bewerkt:
Ja 12 uur is wel heel lang. 1 keer had ik 221 updates, alleen dit duurde met een fatsoenlijke pc 1-2 uurtjes ongeveer

Kan er iets met de laptop zijn?

Medion MD 99221 van september 2013

nVidia - Graphics Adapter WDDM1.1, Graphics Adapter WDDM1.2, Graphics Adapter WDDM1.3, Other hardware - NVIDIA GeForce GT 740M

Installatiedatum: ‎23-‎2-‎2015 19:18

Installatiestatus: mislukt

Foutdetails: Code 80070103

Type update: optioneel

nVidia Graphics Adapter WDDM1.1, Graphics Adapter WDDM1.2, Graphics Adapter WDDM1.3, Other hardware software update released in June, 2013

Iemand? Hoe kan ik dit oplossen zodat ie toch een update kan ophalen?

Laatst bewerkt:
Dan zou je de foute update moeten verbergen , zo ziet Windows niet telkens dezelfde fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan