Windows 8.1 Email

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
439
Hoe kan ik mijn bestaande e-mail pop3 instellen op windows 8.1 na het updaten is hij weg.
 
Hallo. Dit is wel wat weinig info. Probeer eens wat meer zodat helpers je nog beter kunnen helpen.
 
Vanuit de standaard mail app? Dat lijkt me sterk, want in windows 8.0 kon je ook al geen pop3 gebruiken. Welke email-provider gebruik je en als je niet de app gebruikt, welk programma?
 
Ja dat klopt, het is voor mijn dochter, ze vraagt of ik hem wil installeren. De provider is UPC . Ik zou niet weten hoe het moet.Normaal met Windows 7 geen probleem.
 
Misschien wordt je hier blij mee. Is het wat. Klikje ;)

Je hebt ook recht op ondersteuning als je er niet uitkomt, ze helpen je graag. Klikje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan zoals manamana zegt even contact opnemen met UPC zelf. Ik gebruikte vroeger een mailadres van KPN, maar ben ook door windows 8 over gestapt naar gmail en hotmail(outlook), omdat die SMTP ondersteunen en KPN weinig ruimte bood en een erg slecht online mail programma had. Je kan een ander mail programma op windows 8 installeren, zoals outlook, windows live mail, thunderbird etc. of ook overstappen naar een andere mail aanbieder (dit lijkt me sowieso beter, want als je ooit van provider wisselt ben je dat account kwijt).
 
Graag gedaan namens allen zeg ik dan maar. :thumb: Jij ook bedankt. Groeten Manamana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan