Windows 8.1 illegaal te gebruiken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

youriwannet

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2014
Hallo,
Vanmiddag zijn mijn onderdelen binnen gekomen voor een gamepc. Maar heb nog geen bestuurings systeem. :(
Wel heb ik hier een illegaal versie van W8.1 Maar is het vel verstandig om deze te gebruiken ? Heb hem namelijk via iemand anders kunnen krijgen (Wel vertrouwelijk persoon)
Want is het niet zo dat als ik deze installeer en er gaat iets mis dat ik dan niet meer terug kan voor garantie..
Of zou ik gewoon wachten totdat ik wel de volledige versie van W8.1 tot mijn beschikking heb?

Ik hoor graag van jullie advies ? Hopelijk is niet verboden om te vragen omdat het om illegale software gaat.. :P

Alvast bedankt ! :thumb:

Mvg
Youri Wannet

Normaal gesproken zou dat inderdaad niet legaal zijn en mogen we daar geen assistentie bij verlenen. Maar Windows 8.1 kan je gewoon installeren zonder een licentie. Je kan er dan 30 dagen mee werken voordat 'ie begint te zeuren.

Ook bij 8.1 en dan kan je altijd nog kiezen of je een licentie koopt of niet.

Oke bedankt voor alle adviezen ! :thumb:

Heb via Bol.com gezien dat je daar en product key kunt kopen voor iets meer als 50€.
Ik ga er over na denken.

Heel erg bedankt bij deze is mijn vraag "Opgelost" :)

Groetjes

De link die ik gaf is vanaf 16 euro. Kun je er nog leuk een spelletje bij komen ook:cool:

Wel een OEM en die moeten eigenlijk meegeleverd worden dus niet geheel legaal ;-)

@Woutertjhu Is geen nederlands talige versie of wel ? Windows 8.1 pro ??

Mvg

De garantie zit op elk onderdeel dat je aangeschaft hebt. Dat staat los van Windows. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over de garantie op de onderdelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan