Allen,
Ik heb een oude PC waar nog Windows XP op draait en wil hier nu Windows8.1 op zetten (reeds aangekocht) maar het lukt me niet...
Als ik de DVD van windows 8.1 (64 bit) wil laten uitvoeren (de volgorde in de BIOS is gewijzigd en mijn NEC DVD_RW ND-3520A station staat voorop), dan krijg ik wel het eerste scherm (zwart scherm met de 4blauwe rechthoekjes van windows) maar de installatie gaat niet verder...
De gegevens van de PC waar ik het wil op installeren (systeemeigenschappen):
Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 3
Powered by nLite
AMD Athlon(tm) 64 processor 3000+
Kloksnelheid: 2.00GHz, 2.00 GB
Extensie van fysiek adres
De Ram modules (heb ik van vandaag geupgrade omdat ik niet aan de minimum eisen voldeed) (2x) zijn van het type:
SI-707195 DIMM DDR1 400MHz 1GB
Video kaart:
NVIDIA GeForce FX 5200
Hebben jullie nog mer gegevens nodig?
Kan er mij iemand hierbij verder helpen?
Met vriendelijke groeten,
En dank op voorhand,
Wimpy
Ik heb een oude PC waar nog Windows XP op draait en wil hier nu Windows8.1 op zetten (reeds aangekocht) maar het lukt me niet...
Als ik de DVD van windows 8.1 (64 bit) wil laten uitvoeren (de volgorde in de BIOS is gewijzigd en mijn NEC DVD_RW ND-3520A station staat voorop), dan krijg ik wel het eerste scherm (zwart scherm met de 4blauwe rechthoekjes van windows) maar de installatie gaat niet verder...
De gegevens van de PC waar ik het wil op installeren (systeemeigenschappen):
Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 3