Windows 8.1 niet beschikbaar in store

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelK

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2012
Hallo iedereen,

Ik heb Windows 8 Pro op mijn computer draaien (geactiveerd etc.) en nu wil ik upgraden naar Windows 8.1 Pro, maar als ik in de store kijk kan ik niks vinden over de upgrade en ook als ik deze link open (die verwijst naar de site van Microsoft en dan klik ik op 'Download de gratis update') opent hij alleen de store en meer niet.... Heeft een van jullie ook dit probleem en vooral weten een van jullie hierop een oplossing want ik wil héél graag die update hebben!

Alvast bedankt,
RoelK

Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp komt Windows 8.1 voor Windows 8.0 computer automatisch via Windows Updates, dus je hoeft helemaal niets 'los' te downloaden.
Zo staat het hier

Tijs.

@Lange Pier: Assist kan ik nog niet downloaden, maar deze computer zal zeker wel voldoen aan de systeemvereisten!
@Modag: De update voor gebruikers van Windows 8 zou 17 oktober om 13:00 beschikbaar worden, maat helaas niks bij mij (ook niet bij mijn andere computer).
@dnties: Geen updates gevonden...

Op mijn ene computer draait Windows 8 van een MSDN iso en dus zal ik maar weer moeten gaan zoeken naar vergelijkbare iso, maar waarom mijn andere computer niet update? Dat is mij een heel groot raadsel. Hij is echt niet kms activated, dus dat zal het niet zijn... Ik ga wel even wachten tot morgen en dan verder zien!

Informatie van deze link

Edit: Een van de computers heeft Windows 8.1 nu (na fabrieksherstel) en de andere moet maar even wachten tot msdn iso te downloaden is!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan