Windows 8.1 professional licentie terug verkopen aan microsoft?

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwillem01

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2014
Berichten
8
Beste iedereen,

Ik heb 3 van me oude werkgever gekregen en heb er tot vandaag pas 1 gebruikt en ik vroeg me af of ik de licenties terug kan verkopen aan microsoft voor een klein bedrag?
ik had er ooit wat van gehoord maar kan er niks over vinden.
het gaat over een windows 8.1 pro retail ( na heel wat googlen ik weet niet of dat uitmaakt ).

bedankt,

Janwillem
 
Hoi,

Geen andere liefhebbers die er 1 willen kopen;)
 
Hoi,

Nee hou het voorlopig nog even op win 7 ,maar gaf nog een andere optie dan retour microsoft
 
windows 8.1 is wel snel hoor ben er zeer tevreden over loopt super snel op mijn pc :) ( na update naar windows 8.1 )
 
Hoi,

Zal zijn maar notebook waar ik op zit heb ik van win 8 naar win 7 gedowngraded omdat het naar mijn idee toch even prettiger werkt.
 
tja iedereen ze eigen keus haha.
ik heb maar een V&A geopend op fok forum.
*knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

En daar mag je hem niet aanbieden;) zal via mondelinge reclame moeten denk ik zo:D
 
Al kreeg ik hem kado, dan nog niet :)
Ik houd het liever bij Windows 7.
Waarschijnlijk zal ik wel in Windows 9 geinteresseerd zijn (lijkt het soort wetmatigheid dat MS na een slecht release dan vervolgens met een goeie komt).
 
mocht iemand intresse hebben in me licenties :
*knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Janwillem01: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb de link verwijderd naar het andere forum alsmede ook je e-mail adres.
Mocht je op ons forum iets te koop willen aanbieden dan zal dataan enkele voorwaarden moeten voldoen.
Helpmij.nl heeft ook een V&A sectie.
Daar mag je dan een advertentie plaatsen. Lees dan ook even de daar geldende voorwaarden.
Succes.

http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php/339-Gevraagd-Aangeboden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan