Windows 8.1 start opnieuw op en geeft foutmelding na 10 minuten geen gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijsdew

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2013
Mijn laptop doet de laatste tijd erg raar. Als ik mijn laptop even ongeveer 10 minuten met rust laat, start hij opnieuw op en staat er ''Automatisch herstel voorbereiden''.
Ik herstel mijn laptop altijd weer naar het herstelpunt waar de laptop nog goed werkte, dan ga ik weer aan het werk en als hij opnieuw crasht doe ik hetzelfde weer.
Elke keer als hij naar dat punt hersteld moet ik mijn beveiligingsprogramma (Norton Internet Security) weer updaten, kan het aan die update liggen?
Ik had lang daarvoor al windows 8.1 dus aan de update van windows 8.1 kan het niet liggen.
Kan het zijn dat ik er te lang achter elkaar op heb gezeten?
Ik heb mijn laptop al gescand op virussen met Norton en ook nog met Malwarebytes, maar ze zeggen dat er niets aan de hand is.
De functie ''opnieuw opstarten na foutmelding'' staat aan
Ik heb mijn laptop (een Toshiba Satellite) nu sinds de zomervakantie, dus dat is nog geen half jaar.

Hopelijk kan iemand me een tip geven, maar ik ben nog gelukkiger als iemand een oplossing weet!
Meer informatie over het probleem nodig? Zeg het gerust!

Zet de functie "opnieuw opstarten na foutmelding" maar eens uit, zodat je een foutmeldingsscherm (blauw) scherm krijgt, waardoor e.e.a. te diagnosticeren is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan