Windows 8.1 updates falen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gimmertdegekste

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2011
hallo,

Ik heb hier een desktop staan met windows 8.1. Ik heb problemen met het updaten. Hij pakt zonder problemen alle updates, alleen die met de naam Update voor Windows 8.1 voor x64-systemen pakt hij niet. Ik heb al een aantal dingen geprobeer zoals een clean boot, windows update fix-it van windows en de DISM oplossing. Op dit moment staan de updates verborgen maar dat is natuurlijk niet de oplossing, plus een update in de toekomst zal ook weer vastlopen. De updates die op dit moment niet lukken:

• KB2955164: Update voor Windows 8.1 voor x64-systemen
  • KB2962409: Update voor Windows 8.1 voor x64-systemen
  • KB2975719: Update voor Windows 8.1 voor x64-systemen
  • KB2984006: Update voor Windows 8.1 voor x64-systemen
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

De update handmatig downloaden en (dus) handmatig installeren is het eerste wat ik zou proberen.
Downloadlinks, resp.:
hier, onder "methode 2".
hier, onder "methode 2". Kijk eerst bij Bekend probleem 1 en Bekend probleem 2, want je moet mogelijk eerst andere updates deïnstalleren voordat je deze update kunt installeren!
hier, onder "methode 2".
hier, onder "methode 2".

Tijs.

Beankt voor je reactie, Dit heb ik ookal geprobeerd. Helaas blijft ook bij het handmatig updaten de update steken op 81 %. Vervolgens komt hij erachter dat het niet gaat lukken en gaat hij de update weer ongedaan maken. Al met al is hij een uur bezig voordat ik in windows zit.
Verder nog suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan