Windows 8.1 verkenner constant aan het laden/laggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinberto

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2010
Hi,

ik heb een zeer iritand probleem.
zodra ik verkenner open en ik ga in mn mappen bladeren dan gaat na elke klik hij steeds laden als het ware, maar dan steeds opnieuw. krijg dan om de 0.7 sec dat laad symbool van de muis en kan ik nergens op klikken. na een paar keer gaat het weg, maar als ik dan weer ergens anders op klik gebeurt het zelfde. dit gaat de hele tijd door. kan niet eens normaal in mn mappen bladeren zo iritand.

als iemand hier een fix voor heeft ~god bless u~

M.v.gr. Reinberto

klinkt als een virusbesmetting.

Aan te raden is om 1 av-product te hebben dat permanent alles controleert wat er in en uit gaat (bijv een product als AVG free of AVAST free), maar daarnaast nog twee andere AV-producten die eens per week een scan uitvoeren (bijv. MalwareBytes en Emsisoft, beide gratis producten).
Hier vindt u de nodige informatie: http://www.sr-pc-hulp.nl/links.htm met links naar de verschillende AV-producten + een handleiding voor wekelijks onderhoud.

Mijn advies: begin met AVAST free te downloaden en installeren en doe dan een volledige scan met PUP-check ingeschakeld.

weer even een upje, het was een tijdje weg, maar het is weer net zo hard terug gekomen en het is zo *scheldwoord* iritand. dus als iemand hier een geweldige fix op weet. virus besmetting is het niet. alles tig keer gescanned.

Schakel extensies uit van Verkenner m.b.v. ShellexView.
Schakel om te testen alle niet-Microsoft items uit en kijk of Verkenner nog steeds crashed. Daarna kun je één voor één de items weer inschakelen, totdat je de boosdoener gevonden hebt.

Doe een System File Check:

Druk op de Windowstoets en typ: opdracht.
Je ziet nu in het startvenster Opdrachtprompt verschijnen. Klik op Als administrator uitvoeren.

opdracht.png

Typ: sfc /scannow

sfc/scannow geeft melding dat er fouten zijn maar hij kan ze niet fixen :(

weet echt niemand een oplossing hier voor? wordt zo ****** ziek van dit *** probleempje. en ik wil geen systeem re install doen gezien de hoeveelheid programma's en data.

please help someone!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan