Windows 8.1 wachtwoord verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

castello21

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
199
Beste mensen wil in windows 8.1 mijn outlook wachtwoord verwijderen. Kunt U mij zeggen hoe ik dit moet aanpakken?

Vindt het erg vervelend om iedere keer weer het wachtwoord in te moeten typen.

Bij voorbaat dank voor Uw reactie.:rolleyes:
Castello21
 
Hallo. Als het een outlook.com mail is dan kun je het zo doen. Misschien moet je eerst afmelden en dan weer aanmelden en dan zie je dat vierkantig vakje met dat rode cirkeltje. Zie bijlage. En dan weer afmelden, als je ergens bij iemand anders inlogt bijvoorbeeld in het buitenland. Is dit wat?

outlook.com aangemeld blijven.JPG

Gaat het om een andere outlook dan kan dit weer anders zijn. Zeg dan welke outlook versie je hebt. Er zijn er vele.

Zo kunnen helpers je nog beter helpen indien nodig.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie.:thumb:

Heb inderdaad een outlook.com waar ik mee moet inloggen.


Toch is mijn vraag kan ik daar niet helemaal vanaf komen?? zodat ik hem zonder wachtwoord kan opstarten.
Je antwoord afwachtend.

Groet castello21
 
Is dat iedere keer als je de computer opstart. Of is het al, als je computer aanstaat en outlook oproept.
 
Laatst bewerkt:
Kijk naar deze methode

Natuurlijk moet je dit allemaal opnieuw doen als je je Outlook.com wachtwoord verandert

Tijs.
 
Windows 8.1

Bedankt ga het morgen even bestuderen.

En ja heel vervelend om iedere keer als je de laptop opnieuw moet opstarten voor b.v. updates je je gebruikersnaam en wachtwoord weer in moet voeren.:evil:
 
Ik was een beetje verward. Je zei in je vraagstelling windows 8.1 mijn outlook wachtwoord verwijderen. Maar het is dus anders. :rolleyes:
 
@manamana: In kort bestek: Wat de topic-starter lijkt te willen is dat hij niet meer bij het aanzetten van zijn computer/laptop zijn wachtwoord moet intypen.
Dus kom je dan (automatisch) uit bij zaken als auto login
Combineer je dat met Windows 8, dan heb je een zoekopdracht te pakken voor in Google. :D

Tijs.
 
@andre@home: Een instructielink staat in een eerdere posting van mij.

Tijs.
 
Dank je... maar ik vind het altijd prettig om te weten of dat exact gevolgd is of dat zelf nog iets anders gedaan hebben.
wordt dan;
Is gelukt met de methode/tip van...
Dan is er geen enkele twijfel meer, want ik zie nog al wel eens andere oplossingen dan je verwacht obv de voorgaande tekst en daarmee worden anderen op het verkeerde been gezet...
Kleine moeite, maar wel heel effectief.
 
Tsja, het is de enige concrete oplossing die in deze discussie staat, maar in het algemeen gesproken ben ik het met je eens.

Tijs.
 
Klopt in dit geval, maar ik heb bij probleemoplossing ook wel eens vaker.... (!) gemerkt dat exact hetzelfde er stond ...en men toch een verse installatie gedaan heeft ipv de (enige) tip te gebruiken die er stond.... en dat zet anderen met een vergelijkbaar probleem op het verkeerde been....
We zijn het eens... :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan