Windows 8.1 wil niet gedownload worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Als ik middels de 'Store' van Windows 8 de 8.1-versie wil downloaden, geeft hij aan dat ik een account moet gebruik waar ik de administrator van ben, anders download hij het bestand niet. Nou, ik gebruik een account waarvan ik absoluut zeker de administrator van ben.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

met dank, Marc

Hoi,
Heb je dit gedaan?
Om het administrator account tevoorschijn te halen in je inlogscherm moet je het volgende doen.

1. Open opdrachtpromt met administratorrechten.
2. Je komt automatisch op: "c:\windows\system32"
3. typ hier: "net user administrator /active:yes" (zonder de quotes)
4. Administrator is nu beschikbaar voor inloggen.

om het weer uit te zetten volg je de zelfde stappen maar vervang je 'yes' door 'no'.
Bruikbare link

Laatst bewerkt:
Bedankt Mik voor je snelle reactie,

Opdracht prompt, tja, die is niet te vinden op mijn PC. Echt niet. Hoe kan dit?

P.S. Heb al middels 'Everything', zoekprogramma, gezocht. Die vind normaliter alles wat er zich op de PC bevind.

Ik heb de pest aan Windows 8. heb al een kopietje van Windows 7 aangeschaft. Voor de mensen die geen Windows 7 willen kopen is er bij Computeridee, dacht ik, een workshop om Windows 8 weer op de 7-versie te laten lijken.

Marc

Laatst bewerkt:
Tik in het tegelscherm de letters CMD in.

Als ik bureauaccessoires open (Windows NT) dan krijg ik geen toegang. Daar staat in ieder geval het bestandje 'opdracht prompt' in.

Mik, heb wat je het aanbevolen gedaan, maar nu geeft hij aan de app niet geïnstalleerd is. Geen mogelijkheden om te installeren geboden. Later kreeg ik weer die administrator-kwestie. Weet het nu niet meer hoor...

Nu Windows 8.1 weer via de Microsoft-site gedownload, maar dan middels een externe site. Je zou dan 8.1 op je PC hebben. De full version is iets van 3.7 gb, deze slechts 691 gb. Werkt ook niet. "is niet voor uw computer geschikt".

Niemand heeft het over 'herstel' of anderszins een manipulatie van de PC; ga dat maar doen. Alles beter dan dit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan