windows 8.1 zoek functie haat ik kan ik die veranderen naar windows 8.0 zoekfunctie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Goeiedag,

Ik heb sinds gisteren mijn windows 8.0 naar windows 8.1 gratis geupdate. En ik wou dat ik het nooit had gedaan.
wat mij irriteert is het volgende. Jullie weten dat als je bij windows 8 naar startpagina gaat en dan gaat zoeken dat je 3 domeinen tegenkomt waar je kan zoeken. Met name instellingen, bestanden, en systeembestanden. Zoiets ofzo, bij windows 8.1 staan die dingen in een pijltje onder elkaar en vind dat echt vervelend.

ik geef je wat ik bedoel in 8.1

Naamloos.jpg

Wat mijn vraag dus is. Kan ik die zoekfunctie(dus niet heel windows 8.1) veranderen terug naar de windows 8.0 versie?

Alvast bedankt.

Je hoeft niet eerst een omgeving te kiezen. Als je op het Start scherm gewoon begint met tikken zoekt hij standaard in "Overal", net als in Windows 8.

Ik vond het gewoon handiger dat hij niet overal begint te zoeken...
Nu zoekt hij op internet ook en dat maakt het aanzienlijk trager.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zoeken op het internet gebeurt bij mij niet. Geen idee, maar misschien dat dat een instelling is. In Windows 10 ben je daar trouwens weer helemaal vanaf omdat het zoeken dan weer via het Start menu gaat.

Laatst bewerkt:
Toch bedankt dat je zei misschien een instelling. Heb eens vlug gekeken bij pc instellingen. 'Bing gebruiken om online te zoeken' stond aan. Heb het nu afgezet en die functie is er niet meer.

Echt bedankt, dat ik er zelf niet ben opgekomen is vreemd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik zelf ook weer wat geleerd :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan