Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysterieus1

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
ik heb windows 8.0. nu wil ik windows 8.1 downloaden in de store, maar dat lukt niet.

ik open de store en zie dan direct staan windows upgrade, gratis updaten naar windows 8.1, maar ik krijg het niet voor elkaar om het te installeren., wat doe ik verkeerd

alvast bedankt

geert-jan

Download 8.1 wel? Krijg je ook nog een foutmelding? Krijg je en scherm om voorwaarden te accepteren?

Laatst bewerkt:
bedankt. ik heb de eerste update geinstalleerd en kan er nu mee verder,morgen ga ik 8.1 installeren, ga er van uit dat dat goed gaat

groeten

geert-jan

Ja dat is wel verstandig. Daar komen de meeste updates voor. Het is altijd het veiligst om de nieuwste updates te installeren.

ik heb het geinstalleerd,maar moest ineens mijn hotmailadres opgeven.nu moet ik iedere keer mijn wachtwoord ingeven en dat wil ik eigenlijk niet

voor die tijd hoefde dat ook niet, hoe kan ik weer de pc aanzetten zonder mijn wachtwoored te moeten invullen

groeten

geert-jan

Heb geen win8.1 maar ik lees links en rechts dat je dan een lokaal account aan moet maken.. zoek daar op.

ja maar met lokaal account moet je ook wachtwoord invoeren. je moet de pc toch kunnen opstarten en dat je zonder wachtwoord verder kunt

Is er bij Mijn Computer geen "beheer" en daar de user accounts waar je dat kunt regelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan