Ik heb een probleem. Recent (4 weken geleden) heb ik een nieuwe desktop aangeschaft, zie specificaties:
Processor: Intel Core i7-3770K
Processorsnelheid 3,5 Ghz
RAM: 16 GB RAM
Geheugentype: DDR3
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 680
Totale opslagruimte: 128 GB SSD + 1 TB HDD
Type hardeschijf: SERIAL ATA
Soort koeling: Actieve luchtkoeler
Besturingssysteem: Windows 8
Om de zoveel minuten dan bevriest Windows 8 voor (ongeveer 30-45 seconden). Ik kan dan alleen met mijn muis over het scherm bewegen maar verder niks aanklikken. Op het moment van vasthangen blijft het lampje van de harde schijf continu branden en vliegt het geheugen via taakbeheer omhoog naar de volle 100%. Op dat moment heb ik in het logboek gekeken en kom precies op dat tijdstip de volgende meldingen tegen. Zie bijlage. Vermoedelijk dus iets met de harde schijf.
Heeft iemand een idee wat dit precies is of hoe dit op te lossen?
Alvast vriendelijk bedankt!
Processor: Intel Core i7-3770K
Processorsnelheid 3,5 Ghz
RAM: 16 GB RAM
Geheugentype: DDR3
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 680
Totale opslagruimte: 128 GB SSD + 1 TB HDD
Type hardeschijf: SERIAL ATA
Soort koeling: Actieve luchtkoeler
Besturingssysteem: Windows 8
Om de zoveel minuten dan bevriest Windows 8 voor (ongeveer 30-45 seconden). Ik kan dan alleen met mijn muis over het scherm bewegen maar verder niks aanklikken. Op het moment van vasthangen blijft het lampje van de harde schijf continu branden en vliegt het geheugen via taakbeheer omhoog naar de volle 100%. Op dat moment heb ik in het logboek gekeken en kom precies op dat tijdstip de volgende meldingen tegen. Zie bijlage. Vermoedelijk dus iets met de harde schijf.
Heeft iemand een idee wat dit precies is of hoe dit op te lossen?
Alvast vriendelijk bedankt!