windows 8 dev.previeuw vs cons. previeuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathvandijck

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Ik heb al enkele maanden win 8 dev.prev. geinstalleerd en gebruikt. Dit naar volle tevredenheid.Onlangs de cons prev. geinstalleerd, maar mij verbaasde de lange opstarttijd t.o. de dev.prev. versie.
8 sec t.o. van 1 1/2 minuut !!. De dev.prev. weer opnieuw geinstalleerd en alles loopt weer prima. Ook weer snel opstarten. Toch wil ik cons.prev. nog een keer installeren, echter ik wil geen schone installatie doen, omdat ik denk dat
dat wederom geen verbetering zal brengen. Waar de oorzaak ligt ben ik nog niet achter gekomen. Als ik nu een upgrade doe blijven dan alle programma's die ik tot nu toe heb geinstalleerd weer gewoon werken ?
Dus ook MS Office , excel, outlook en word e.d. ? Dat moet ik zeker weten anders begin ik er voorlopig niet meer aan

Hoi !

Als je 'n update wilt doen (is mogelijk mits de taal hetzelfde is) krijg je vanzelf 'n lijst voor ogen met alle prog's die het na de update wel/niet meer werken.

Daarna heb je de keus de update af te breken of door te gaan.

Greetz,

Harry.

harry,

de taal is engels, maar dat mag geen verrassing zijn. ik heb 19 programma's die blijven werken . 2 prog's hebben dan kleine problemen. ( updaten ) maar wie verklaart mij
dan win 8 dev. prev. veel sneller opstart dan cons. prev.

Hoi !

Die ervaring qua opstarten heb ik zeker niet, integendeel....

De eerste keer kan lang duren, o.m. door update's, mee opstartende programma's etc.

Ik zou het even afwachten, of 'n clean install kiezen.

Greetz,

Harry.

Ik heb zojuist weer de cons. previeuw gedownload. Ik krijg de vraag : keep personal files or nothing, helaas niet om windows settings en apps te behouden. Vreemd.
want dan wil ik niet updaten. Ik wil update Windows 8 dev.prev. met behoud van windows settings and apps naar cons. prev. ik heb helaas maar de bovestaande 2 keuzes en geen 3

Hoi !

Tja, dan is het niet anders !

T/m Win 7 was updaten van 'n pre-beta naat 'n beta onmogelijk, dus je moet het er mee doen.

Of wachten tot eind april, dan wordt de RTM-versie al verwacht.

Je kunt WDP gewoon blijven gebruiken: http://support.microsoft.com/kb/2671501

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan