Windows 8 downgrade naar windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Hallo mensen

Ik heb al best wel lang windows 8 op mijn laptop (fabriek geinstaleerd) alleen vind ik het niks. ik heb geprobeerd om eraan te wennen maar lukt niet het is echt een stomme bestuurings systeem.
Dus is het mogelijk om naar windows 7 te downgrade zonder iets te kopen of illegaal te downloaden?

Mvg

Je zult toch een Windows 7 installatie nodig hebben met een geldige product code.

Hoi

Kopen of downloaden kan beide je zal wel een activatie code moeten hebben , pc/notebook met win 8 gekocht of met win 7 dan zou je nog een activatie code hebben en heb je hem met win 8 gekocht kijk even voor de zekerheid voor win 7 drivers voor je hardware

Laatst bewerkt:
Maar dat geldt dan weer alleen voor de OEM-versie van Win8.1 Pro en daarnaast
Verkrijg legitieme Windows-media en een bijbehorende productcode voor de versie van Windows die voor de downgrade in aanmerking komt.

Je zult dan toch nog steeds een productcode moeten verkrijgen voor de versie waarnaar je downgradet.

Hoi,

Klopt inderdaad alleen zal je dan toch aan cd-rom met win 7 zien te komen;) en ja dus er zal al win 7 opgestaan moeten hebben twijfel of het alleen om een oem versie gaat

Heb je classic shell al eens geprobeerd. Kun je downloaden vanaf www.classicshell.net
Net alsof je niet verhuisd bent. Als je het niet bevalt is het met een klik weer weg of nog even wachten op 8.2
Jaap

uhhm ik heb geen cd gekregen toen ik deze laptop had gekocht.

kan ik ergens windows 7 downloaden legaal? ik haaaat windows 8 ik word er gek van
wie kan mij helpen???

Het is geen probleem om Windows 7 te downloaden maar je hebt uiteraard wel een product sleutel nodig om het na installatie te kunnen blijven gebruiken.
Daarnaast begrijp ik je probleem met Windows 8 niet. Zijn er dingen die bij jou op Windows 7 wel werkten en op Windows niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan