hiddeishier3
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2011
Hallo,
Ik ben afgelopen week upgrade naar windows 8 en ik ben voor school bezig met een sketchup opdracht. Toen ik mijn sketchup opdracht opende op de geupdate computer kwam ik er achter dat alles lagde. Ik heb daarna windows 7 weer geïnstalleerd en ook daar lagde het sketchup model weer. Ik heb alle viceodrivers geïnstalleerd, maar snap er niks van. Op andere computers met minder vram doet het model het bijna zonder lag. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik moet namelijk volgende week een demo geven.
Alvast bedankt voor de reactie(s)
Gr,
Hidde Z.
P.S.
dit zijn mijn specs:
Laptop: HP Pavilion DV6-6b65ed
Processor: AMD A6-3410MX met Radeon HD graphics
ram: 8GB ram(2x4gb)
Vram: 512mb chip en 1024mb toegewezen.
Ik ben afgelopen week upgrade naar windows 8 en ik ben voor school bezig met een sketchup opdracht. Toen ik mijn sketchup opdracht opende op de geupdate computer kwam ik er achter dat alles lagde. Ik heb daarna windows 7 weer geïnstalleerd en ook daar lagde het sketchup model weer. Ik heb alle viceodrivers geïnstalleerd, maar snap er niks van. Op andere computers met minder vram doet het model het bijna zonder lag. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik moet namelijk volgende week een demo geven.
Alvast bedankt voor de reactie(s)
Gr,
Hidde Z.
P.S.
dit zijn mijn specs:
Laptop: HP Pavilion DV6-6b65ed
Processor: AMD A6-3410MX met Radeon HD graphics
ram: 8GB ram(2x4gb)
Vram: 512mb chip en 1024mb toegewezen.
Laatst bewerkt door een moderator: