Windows 8 gaat niet samen met ccleaner ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Zijn er nog mensen die problemen hebben met windows 8 en ccleaner.
Ik heb volgende probleem :
Wanneer ik een paar keer een map open met jpeg bestanden of videobestanden of mp3 begint mijn nieuwe pc met windows 8 heel raar te doen.
In "mijn computer" staat er dan niets meer en de groene balk bovenaan blijft maar lopen.
Ook zie ik dan wanneer ik een map open met jpegs erin geen voorbeelden meer.
Ook kan ik de eigenschappen van mappen niet meer zien.
Wanneer ik dan taakbeheer start en ik laat verkenner opnieuw opstarten is soms alles weer ok, maar meestal moet ik mijn pc afmelden en weer aanmelden en dan werkt alles weer perfect.
Ik heb contact opgenomen met Microsoft en die zeggen dat het aan ccleaner zou liggen en dat ik best windows kan herstellen maar dan ben ik wel al mijn programma's kwijt.

Heeft iemand hier ervaring mee ?
 
Geen ervaring met c cleaner, Niks nieuwe install en/of herstel, zeker niet doen. kan altijd nog. :Dmaar wellicht eraf gooien en dan voor windows 8 installeren. Of heb je de laatste nieuwe al gedownload. Ik zag hem hier. klikje Dit is de laatste versie. v4.01.4093 (25 Apr 2013)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb V3.26.1888.
Zal deze eraf gooien en de nieuwe erop zetten.
 
Oh oke dacht ik al. Je moet regelmatig kijken, of een update uitvoeren met dat dingetje. Ik hoor het wel of het allemaal goed komt. Dank je. Groetjes Manamana. :)
 
Spijtig genoeg zonder resultaat.
Na even wat foto's en filmpjes bekijken hetzelfde probleem weer.
 
Dan is Ccleaner de boosdoener niet. Eerst dit wellicht overwegen:

Flash plugin. Update de Flash player naar de laatste versie en probeer het nogmaals.

Je hebt IE 10 neem ik aan. Zijn alle drivers up to date. En verder:

Wat je zou kunnen doen is schoon opstarten. Hier de uitleg ervan.
 
Ik gebruik alleen Chrome en pc is volledig up to date.
Zal schoon opstarten eens proberen.
Naamloos.jpg
1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Intussen schoon opstarten geprobeerd maar zonder resultaat.
Heb al de services uitgezet en de software die opstart maar zonder resultaat.
Na 1 minuut foto's bekijken heb ik weer dat lastige probleem.
 
Karine ik denk dat je kennelijk teveel verwijderd met CCleaner gezien de bijlage. Ga eens naar IE, die heb je er toch wel opstaan he. En probeer dat eens. Of gooi chrome eraf die kun je altijd opnieuw installeren. Verder zou je systeem herstel kunnen doen een of twee dagen terug. Wanneer heb je CCleaner nog gebruikt. Ga terug voor die tijd met systeemherstel.
 
Ok, ik betwijfel dat je bestanden echt weg zijn, maar Ccleaner 3.x was zeker niet compatibel met Windows 8.

Kan je een Herstelpunt terugzetten, van voor je die Ccleaner uitgevoerd hebt?
 
CCleaner staat er vanaf de eerste dag al op.
Ziet er niet goed uit dus want heb al de herstelpunten niet meer.
Ik heb wel een image van na de installatie met al de software erop.

Hoe kan ik een lijst maken van al de software die ernu op staat dan ga ik die image terug zetten ?
 
Laatst bewerkt:
Mhh jammer dat er geen systeemherstel opzit. Zit er ook niet ergen een vinkje in windows 8. Zie voorbeeld net als windows 7.

systeemherstel.JPG


Dit wordt er geschreven over hoe en wat. Klikje
 
Laatste systeemherstel is van 10 mei.
Het zal dus windows vernieuwen worden of mijn image van januari terugzetten.
 
Wanneer heb je C Cleaner nog gedraaid. Ik zou eerst gaan voor 10 mei.
 
Na een nachtje doorwerken is de pc vernieuwd en heb ik de programma's terug geinstalleerd.
Allen bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Oef dat is heel wat. :rolleyes: Maar ja nu is het wel opgelost. Jammer dat het niet heeft geholpen. Graag gedaan namens allen dan maar he. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan