Windows 8 kan pc niet resetten naar fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoeyJP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2013
Berichten
3
Beste lezer,

Ik wil heel graag mijn pc met windows 8 resetten om even een nieuwe start te maken. Veel programma's staan verkeerd geïnstalleerd en het is 1 grote rommel, heb denk ik ook last van malware (offerswizard?)

Als ik mijn pc wil resetten dan wordt er gezegd dat er bepaalde bestanden ontbreken en ik die via een installatie- of herstelmedium moet plaatsen. Ik heb mijn pc gekocht met windows 8 erop dus ik heb volgens mij geen cd van microsoft.

Hoe kan ik mijn pc nu op een andere manier resetten?

Ik hoop dat iemand mij hier snel mee kan helpen

Alvast bedankt!

Groetjes,

Joey

ps
- C-schijf zit altijd vol maakt niet uit hoe vaak ik de schijf opschoon of comprimeer
ik kan daardoor ook niets installeren omdat er geen Temp files aangemaakt kunnen worden
 
te volle C schijf kun je oplossen doorbijv. een externe schijf erbij te nemen, en eens te kijken of echt alles op de schijf nodig is.
 
Dat resetten... doe je dat in een recovery modus?

Om wat voor een systeem gaat het type? merk?


Met vriendelijke groet,
Thijs.
 
Dat je schijf constant volloopt kan met malware te maken hebben die steeds bestanden download en ergens opslaat.
Kijk met dit gratis programma waar je schijfruimte blijft en los het daarmee op.
Installeer en gebruik het programma met adminrechten om het effectief te kunnen gebruiken.
Scan ook eens met Mbam (link in m'n handtekening).
 
Hey Mik,

Bedankt voor de download link, ik heb nu best wel wat bestanden kunnen verwijderen die verstopt zaten in de appdata.
Helaas blijft het probleem nog wel bestaan dat als ik bestanden over wil zetten (mappen etc.) dat ik een error krijg of dat het overzetten voor een groot deel niet kan verlopen.

Om een beeld te schetsen:
Ik speel een spel genaamd ARMA 3, er zijn bepaalde mods voor dat spel die ik heb gedownload en in mijn downloads folder staan. Deze folder staat op mijn D-schijf van 2 Tb eveneens als het spel.
Toch krijg ik het probleem dat sommige bestanden niet overgezet kunnen worden door te weinig schijfruimte.

Komt het omdat er bepaalde tijdelijke bestanden aangemaakt moeten worden op mijn o zo volle c-schijf?

Groetjes,
 
Joey ik zou aanraden niet teveel rommelen in app data want dat is een verborgen map. Je kan daar je systeem mee beschadigen als je niet oplet(verbeter me als ik verkeerd ben)
 
Hey gast0664,

Dat heb ik mezelf ookal voorgenomen. Ik heb alleen de bestandjes verwijdert van oude spellen etc.
 
Ga naar configscherm en deïnstalleer de oude spellen die je niet gebruikt.
Download ccleaner free version en ruim de rommel op ook de evt. registerverwijzingen. Maak gebruik van de back-up optie!
Handleiding.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan