Windows 8 must have protection tools? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

benjaminisdenaa

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2012
Berichten
126
Hallo,

ik heb sinds kort win8 pro maar ik heb al meteen een virus (msdcsc ofzoiets) en ik krijg deze maar niet weg..

Ik heb dit al vaker gehad en wil de beste beveiliging!

Wat zijn goede antivirus of malware enz scanners?

Ik ken hier niet veel van dusja..

mvg!
 
Hoi,



Zelf heb ik g-data als internet security en malware scan met superantispyware en bevalt goed
 
Hoi,

Ja hoor ook hier functioneert dat naar tevredenheid:thumb:
 
Hoi,

Ik vertrouw er wat meer op en afkloppen dit is de goden verzoeken:D eigenlijk nog geen virus binnen gekregen.
 
Als je een goede PC hebt is Bittdefender natuurlijk goed. Ik heb ook Windows 8 en gebruik Bittdefender. Kaspersky is ook goed maar daarmee kan je problemen krijgen met sommige apps zoals Berichten,Agenda, Skydrive. Ik denk dat dit alle apps zijn die niet werken door Kaspersky. Maar nogmaals als je een goede pc hebt is Bittdefender perfect.
 
Als je een goede PC hebt is Bittdefender natuurlijk goed. Ik heb ook Windows 8 en gebruik Bittdefender. Kaspersky is ook goed maar daarmee kan je problemen krijgen met sommige apps zoals Berichten,Agenda, Skydrive. Ik denk dat dit alle apps zijn die niet werken door Kaspersky. Maar nogmaals als je een goede pc hebt is Bittdefender perfect.
Heb nu Bitdefender 2013 draaien en draait vlotjes! Bedankt ;) Wacht nog wel op nog wat reacties..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan