windows 8 op een MEDION AKOYA P6624 (MD 98390) instaleren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem2002

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
wie heeft er hier een MEDION AKOYA P6624 (MD 98390) laptop.
Het lukt me niet om windows 8 er op te zetten, bij het installeren stopt de instalatie als w8 bijna klaar is en dat en gaat niet verder, met microsoft kom ik er niet uit en met medion ook niet, die snappen er niks van, daarom zal er toch wel iemad zijn die ook zo een laptop heeft.
Ik doe alles zoals het hoort op een schone w7 64 bit.
Ik heb toch niet voor niks w8 gekocht (upgrade)

wie heeft er hier een MEDION AKOYA P6624 (MD 98390) laptop.
Het lukt me niet om windows 8 er op te zetten, bij het installeren stopt de instalatie als w8 bijna klaar is en dat en gaat niet verder, met microsoft kom ik er niet uit en met medion ook niet, die snappen er niks van, daarom zal er toch wel iemad zijn die ook zo een laptop heeft.
Ik doe alles zoals het hoort op een schone w7 64 bit.
Ik heb toch niet voor niks w8 gekocht (upgrade)

Krijg je geen foutmelding?
En wat wil je precies? vanuit W7 upgraden of vanaf de DVD?

Laatst bewerkt door een moderator:
@ computerbegeleidr,Welkom op Helpmij.nl Reclame maken of je diensten tegen geld aanbieden is niet toegestaan op Helpmij. Indien je dit wel wil kan je contact opnemen met penningmeester@helpmij.nl

Gezien het feit je een nieuw lid bent hou ik het bij het verwijderen van je bericht. Ik verzoek je vriendelijk niet in herhaling te vallen.

Laatst bewerkt:
nee ik krijg geen foutmelding alles gaat goed tot de instalatie blijft hangen, microsoft denkt dat het komt door een bios update die ik moet hebben maar medion heeft hier nooit van gehoord. de laptop is van 2011 met win 7. ik heb geprobeerd van dvd usb stick maar niks steeds het zelfde.

die bios update heb ik al ja maar volgens microsoft is dat een oude, ik heb nu windows 7 64 bit vanaf een recovery schijf van medion erop. Bedoel je dat?
wat ik raar vind is dat ik nergens op google er iets over kan vinden, er zijn toch wel meer menssen met deze laptop en die w8 erop willen, of niet?

Start eens vanaf de DVD en kijk of je zo die W7 kunt updaten.

Weet eigenlijk niet waarom je dat wilt maar dat is een ander verhaal, W8 voegt weinig toe.

Dat is ook gedaan al, via dvd usb card etc.
ik wil gewoon w8 hebben waarom weet ik niet lijkt me gewoon weer eens wat anders.

medion akoya p6624

Willem,

Heb je die medion akoya p6624 nog in bezit?

Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan