knorretje84
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 sep 2007
Afgelopen weekend heb ik een tweedehands laptop gekocht (2 maanden oud) met hierop Windows 8 (dit was bij de laptop meegeleverd). Graag wil ik Windows 8 helemaal opnieuw installeren, om ervoor te zorgen dat alle eventueel nog aanwezige bestanden van de vorige gebruiker eraf zijn en ik het kan instellen precies zoals ik dat wil.
In Windows 8 zit de optie reset, maar volgens mij is dit geen nieuwe installatie, aangezien ik bijv. niet de vragen krijg of ik partities wil maken en welke internetbrowser ik wil gebruiken.
Is het mogelijk om op een andere manier Windows 8 helemaal opnieuw te installeren? Heb ik hiervoor een dvd met daarop Windows 8 nodig, en dus ook een productcode?
In Windows 8 zit de optie reset, maar volgens mij is dit geen nieuwe installatie, aangezien ik bijv. niet de vragen krijg of ik partities wil maken en welke internetbrowser ik wil gebruiken.
Is het mogelijk om op een andere manier Windows 8 helemaal opnieuw te installeren? Heb ik hiervoor een dvd met daarop Windows 8 nodig, en dus ook een productcode?