Windows 8 Personen groepen (mailing lists) maken en gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

moniek108

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2012
Bij contactpersonen in mijn hotmailadres heb ik verschillende groepen (mailing lists) gemaakt.
Die zijn in de app PERSONEN van Windows 8 nergens te zien.
Ik kan ze dus ook niet gebruiken in de app Mail.
Ik kan ook geen optie vinden om daar nieuwe groepen aan te maken.

Als ik de mailbox open via hotmail.be zijn die groepen wel toegankelijk en kan ik ook nieuwe groepen aanmaken.

Wie weet raad?

Die optie heb je niet in in app personen en mail.
die apps zijn gemaakt om berichten te verzenden en ontvangen verder niet veel.

Hoe kan ik dan de volwaardige versie van mijn hotmailaccount activeren in Windows 8?

Het gaat niet momenteel. Misschien binnenkort. En blijf jou apps updaten via Windows Store zodat je de aller nieuwste en beste versie met veel mogelijkheden.

Trieste zaak, als je het mij vraagt.
Ik ga snel een programmaatje downloaden om de startknop terug op het bureaublad te zetten en dan werk ik weer met Windows Live Mail zoals vroeger.

Je bent een van de vele die niet gewend is aan Windows 8. Als je de start knop terug wilt waarom heb je dan Windows 8 op je PC.
Geloof mij als je daar een maal aan gewend bent zal je nooit meer start knop willen.

Toen de eerste bèta versie van Windows 8 uitkwam had ik die op mijn PC geïnstalleerd en ik vond het niets. Ik wou ook terug windows knop en ander functies die je in Windows 7 had. Ik wou toen terug overschakelen naar Windows 7, maar dat kon ik niet
want toen ik Windows 7 terug wouw installeren via systeembeheer kreeg ik dan na de herinstallatie teug Windows 8. Het was wel mogelijk om naar Windows 7 terug te gaan door een schone herinstallatie te voeren maar dat kon ik toen nog niet.
In die tijd bevatte Windows 8 heel veel fouten want het was een bèta versie. Maar toch vond ik Windows 8 leuk te vinden na 2-3 dagen.

Nogmaals eenmaal je gewend bent aan Windows 8 kan je er perfect mee werken en alles kan dan zelf sneller dan met startknop. een snelle manier van zoeken is Windows knop + w. Of Windows knop + c.

Veel succes met de ontmoeting van Windows 8 :p

Goed nieuws :) Nu kan je de aangemaakte mappen wil bekijken en aanmaken :).
Update jou Mail en andere apps via Windows Store ;)

Veel succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan