Windows 8 probleem en mijn computer doet daarom niks meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvinvanes

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2013
hallo,
ik ben calvin (13) en ik heb laatst geprobeerd om windows 8 op mijn computer te zetten.
maar nu staat er een error code: 0x0000005D. Ik weet wat dit betekend (dat mijn processor niet goed hiervoor is)
maar ik wil weten hoe ik windows 7 terug krijg? ik heb het cdtje van windows 7 (die heb ik al eerder gebruikt en die doet het).
maar mijn muis en toetsenbord heb ik weer op mijn andere computer aangesloten en nu reageert de computer niet meer op de muis en toetsenbord.
dus mijn vraag is hoe krijg ik die weer aangesloten? dan kan ik hem weer gebruiken. ik weet wel hoe je windows 7 moet installeren want die had ik al eerder op deze computer staan. Toen ik windows 8 ook installeerde stonden er dus 2 op windows 8 & 7 toen kon ik met mijn toetsenbord kiezen. maar dat gaat dus nu niet meer! hoe fix ik dit?
mvg calvin (13)

Laatst bewerkt:
dat doe ik ook maar het lukt niet

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan ook een ps/2 muis en ps/2 toetsenbord gebruiken. Verder moet ik bij boot options instellen, dat je vanaf CD/DVD wilt opstarten.

wat is een ps/2 muis enz? en hoe kom je bij die boot options zonder muis op toetsenbord?

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet vergeten eerst kabel aansluiten, dan computer uitschakelen, dan weer opstarten.

Vertel eens iets over je computer. Is dat een merk model of een zelf samengestelde?

Welkom calvinvanes,

Ik heb een aantal quotes verwijderd, dit hoef je niet te gebruiken indien je direct reageert op iemand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan